درددل‌های دخترانه، پسر عاشق‌پیشه را به قتل سوق داد

قصاص برای پسری که برادر دختر مورد علاقه‌اش را کشت

جام جم سرا- دادگاه کیفری استان تهران برای یک پسر جوان که برادر دختر مورد علاقه خود را به قتل رسانده بود حکم قصاص صادر کرد.
کد خبر: ۸۰۱۸۸۳
قصاص برای پسری که برادر دختر مورد علاقه‌اش را کشت

روز پنجم بهمن سال ۹۲ خانواده‌ای به کلانتری رفتند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند اما روز بعد جسد وی در یکی از جوی‌های آب خیابان عطار نیشابوری در شهرک امید دژبان پیدا شد.
با شناسایی هویت این جسد کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند مدتی است که خواهر مقتول به نام «مریم» ۱۹ ساله با جوانی به نام «بهزاد» ۲۱ ساله آشنا شده و همین موضوع زمینه درگیری و اختلاف میان خواهر و برادر شده است. بنابراین با شناسایی محل‌های سکونت «بهزاد» سرانجام وی در حالی که قصد داشت ایران را ترک کند و به آمریکا برود دستگیر شد.
پس از دستگیری «بهزاد» مشخص شد که او ۸ ماه پیش و از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک با خواهر مقتول به نام «مریم» آشنا شده و از آن زمان به بعد، ارتباط آن‌ها با یکدیگر بیشتر شده به طوری که نهایتا هر دوی آنها تصمیم به ازدواج گرفته بودند. در این میان «پیمان» برادر مریم، پس از اطلاع از موضوع، با ادامه آشنایی «مریم» و «بهزاد» مخالف کرده است.
بهزاد با اعتراف به قتل در بازجویی‌ها گفت: وقتی می‌خواستم با «مریم» ازدواج کنم او به من گفت که برادرش با این وصلت مخالفت کرده است. «مریم» همیشه در صحبت‌هایش از رفتار بد برادرش با خود در خانه‌شان می‌گفت و با من درددل می‌کرد. همین درددل‌ها و بعد هم مخالفت «پیمان» با ازدواجمان باعث شد تا دست به این جنایت بزنم.
وی ادامه داد: روز حادثه با «مریم» تماس گرفتم و از او خواستم زمان مراجعه برادرش به خانه را اطلاع دهد. وقتی «پیمان» به خانه آمد به بهانه صحبت کردن با او بیرون رفتم و در ‌‌‌نهایت با نانچیکویی که در ماشین داشتم او را کشتم و جسدش را داخل جوی آب انداختم.
با اعتراف این پسر، «مریم» نیز دستگیر شد و او هم به اطلاع از ارتکاب جنایت توسط وی اعتراف کرد. وقتی هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند پرونده آن‌ها برای بررسی و صدور حکم به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و آنها هفته گذشته در همین شعبه محاکمه شدند.
قضات قضایی، روز گذشته پس از بررسی پرونده، پسر جوان را به قصاص و خواهر مقتول را نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ف
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
۰
۰
هر كسی باید تاوان اشتباهش رو خودش پس بده، این بنده خدا دخالت نمیكرد تا این دوتا ازدواج كنن، اگرم بد بود دودش تو چش خودشون می رفت، حالا هم خودش كشته شد هم اون پسره قاتل دختر هم دادشو از دست داده هم كسی رو كه دوست داشته.............

نیازمندی ها