فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چهره جدیدی از تهدیدات علیه ایران گفت: وجود گروههای تروریستی، تهدیدات جدیدی را بوجود آورده و ما آمادگی کامل برای ورود در فضای جنگ های نیابتی را داریم.
کد خبر: ۸۰۱۵۵۸
آمادگی دفاع در فضای جنگ های نیابتی را داریم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز دوشنبه در حاشیه رزمایش بیت المقدس 27 در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: پیش از این فضای تهدیدات ناهمتراز و تاکتیک ها نیز متناسب با این فضا بود اما امروز با توجه به وجود گروه های تروریستی و تکفیری می طلبد که خود را برای مقابله با این تهدیدات آماده و تاکتیک های خود را متناسب با این فضا طراحی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتش آمادگی لازم را برای حراست از مرزها و تحقق امنیت کامل آنها دارد، افزود: همه حرکت ها در مرزها، منطقه و فرا منطقه رصد می شود.

پوردستان اصلی ترین وظیفه نیروی زمینی را حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی نیروها خواند و گفت: با توجه به توانایی بالای صنعت دفاعی کشور که می تواند نیازمندی های نیروهای مسلح را در کوتاهترین زمان تامین کند و وجود نیروهای ولایتمدار، مومن و شجاع، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فرزندان این مرز و بوم صلاحیت خوبی برای دفاع از کشور دارند و اگر تهدیدی متوجه مرزهای کشور شود، تهدیدکننده را پشیمان خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری سه مرحله رزمایش بیت المقدس 27، افزود: یگان های واکنش سریع در مرحله اول در غرب کشور، یگان های موشکی در مرحله دوم در آران و بیدگل و سایر یگان های نیروی زمینی با پشتیبانی هوانیروز در مرحله سوم در اصفهان به زیبایی اقتدار و شایستگی خود را نشان دادند.

پوردستان این رزمایش را الگوی خوبی برای همه نیروهای مسلح کشور خواند تا متعاقب آن ظرفیت های خود را بالا ببرند.

مرحله نهایی رزمایش بیت المقدس 27 با رمز یا علی بن ابیطالب صبح روز دوشنبه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان با حضور یگانهای پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه، ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده های نیروی هوایی ارتش آغاز شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها