پیش از این کمپانی سونی اعلام کرده بود که تمامی گوشی‌های عضو خانواده‌ی اکسپریا سری Z، بروزرسانی اندروید ۵ را دریافت می‌کنند. حال این شرکت با ارائه‌ی آبنبات چوبی ۵.۰.۲ برای گوشی‌های Z و ZR، وعده‌های خود را عملی کرد و بدین ترتیب تمامی گوشی‌های سری Z به آبنبات چوبی بروز شده‌اند.
کد خبر: ۸۰۰۳۳۲
بروز رسانی اندروید 5.0.2 برای گوشی‌های Z و ZR سونی

به گزارش جام جم کلیک: آپدیت آبنبات چوبی ۵.۰.۲ در برخی مناطق در دسترس است اما به زودی به صورت OTA و همچنین از طریق نرم افزار دسکتاپ سونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حجم این بروزرسانی ۷۰۰ مگابایت بوده و کام گوشی‌های Z و ZR با نسخه‌ی ۵.۰.۲ از آبنبات چوبی شیرین می‌کند. این بروزرسانی دارای قابلیت‌های جدید زیر است:

  • اندروید۵.۰.۲ آبنبات چوبی
  • طراحی متریال گوگل و اپلیکیشن‌های سازگار با آن
  • ظاهر جدید قفل صفحه نمایش و تنظیمات قابل سفارشی سازی
  • پشتیبانی از چندین پروفایل کاربر و اضافه شدن قابلیت حالت مهمان یا guest mode
  • امکان جابجایی اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه‌ی جانبی

برای نصب این بروزرسانی به ۱.۲ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت و فراهم کردن نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات مهم نیز توصیه می‌شود. در حال حاضر کاربران این گوشی‌های هوشمند در بنگلادش، بولیوی، تایوان و هنگ کنگ با ارسال اسکرین شات‌هایی دریافت بروز رسانی جدید را تایید کرده‌اند. انتظار می‌رود کاربران سراسر کشورها نیز به زودی ۵.۰.۲ آبنبات چوبی را دریافت کنند. حال گوشی‌های اکسپریا Z، اکسپریا ZR، اکسپریا ZL و تبلت اکسپریا Z به آبنبات چوبی مجهز شده‌اند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها