الهام غفوری گفت: 30 درصد تصویر‌برداری «پایتخت 4» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۰۰۲۷۲
نقش چینی‌ها در «پایتخت 4» پررنگ‌تر می‌شود

الهام غفوری گفت: «30 درصد تصویر‌برداری سریال «پایتخت 4» به پایان رسید و تدوین همزمان آن درحال انجام شدن است.بازیگر جدیدی به ما اضافه نشده و گروه «پایتخت 4» در شیرگاه شمال مشغول تصویر‌برداری ادامه این مجموعه هستند.» در سری چهارم «پایتخت» نقش چینی‌ها پررنگ‌تر می‌شود و برخلاف چوچانگ، هان و چی برادران زن ارسطو برای کار به ایران می‌آیند.

بسیاری از مخاطبان «پایتخت» برای آماده شدن سری چهارم این سریال لحظه شماری می‌کنند. این سریال اوایل اردیبهشت ماه 94 کلید خورد و اکنون 30 درصد از تصویر‌برداری آن در شیرگاه شمال به پایان رسیده است. عوامل این سریال اکنون مشغول تصویربرداری قسمت‌های منزل ارسطو هستند.

همچنین چوچانگ همسر ارسطو تنها در 8 قسمتی که در چین به صورت مستند گونه ضبط شد حضور دارد و به ایران نمی‌آید، به همین دلیل در این سری سریال پایتخت شاهد پدر شدن ارسطو نخواهیم بود اما برادر زن‌های ارسطو هان و چی برای کار به ایران می‌آیند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نفس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
۰
۰
ای بابا جام جم مارو كشتی با این سریال پایتخت 4! خبر دیگه ای ندارید؟؟
آقای خداوكیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
۰
۰
كم جنس چینی وارد میشه بازیگراشونم وارد كنید! خدا وكیلی چه حرفیه كه باید برن چین زده بشه؟ یعنی من نمیدونم این فیلمای مزخرف چه فلسفه ای دارن مردم خوششون میاد! واقعا سطح درك افكار عمومی پایینه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۱
آقای خدا وكیلی چینی ها جنس خوب هم دارن كه به اروپا وحتی امریكا هم صادر می شه متاسفانه تجار ما به خاطر مسائل اقتصادی و سود بیشتر اقام به خرید این اجناس كرده وآن را به كشور وارد می كنند وبه نظر می آید به خاطر مسائل سیاسی دولت هم جاوگیری جدی از این مسئله نمی كند پس مشكل از چین نیست از وارد كننده و مصرف كننده ایرانی است در ضمن اینكه شما از یك برنامه تلویزیون خوشتان نمی اید دلیل پائین بودن(به تعبیرشما) سطح درك افكار عمومی نمی باشد ودر ضمن گواهی بر بالا بودن همین تعبیر در شما نیز نمی باشد.
نفس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
۰
۰
جام جم چرا نظرمو نصفشو سانسور كردین؟واقعا كه؟ هه!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها