والدین فرزندان خود را از خطرات پیرامونشان آگاه کنند

عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس]

جام جم سرا- پسر بچه ۱۰ ساله‌ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۰۰۲۱۳
مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس]

یدالله مددی، افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا، چاهی به عمق ۳۰ متر حفاری شده بود که ناگهان پسر بچه‌ای ۱۰ ساله به نام امیررضا - ت به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط کرد.
وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه یکی از آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص نجات به عمق ۳۰ متری چاه فرستاده شد و کودک سقوط کرده را به خارج از چاه انتقال داد اما بنابر مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت، امدادگران اورژانس حاضر در محل فوت او را بر اثر صدمات وارده تائید کردند.


افسر آماده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام کارهای ساختمانی در هر مکانی بویژه در آپارتمان‌ها به منظور آماده‌سازی تخریب بنا یا بازسازی ساختمان و همچنین حفر چاه‌ها ضروری است که موازین ایمنی به دلیل تردد ساکنان و کودکان در ساختمان‌ها دقیقا رعایت شود. قرار دادن حفاظ مناسب روی دهانه چاه یا تخلیه ساکنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی کامل برای این گونه اقدامات الزامی است. (۱۲۵)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یه كنجكاوو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
۰
۰
تصویر اخر اصلا بهش نمیاد تصویر یه بچه ده ساله باشه ها دقت می نمویی ؟؟؟؟؟
ali
Germany
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
۰
۰
شاید كسی بچه رو به چاه پرت كرده. دوربین مدار بسته باید حتی در پاركینگ باشه
ن
Azerbaijan
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
۰
۰
چرا عكس یه آدم بزرگ‌‌رو گذاشتین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
من این خانواده را می‌شناختم این بچه دوسالش كه بود پدر و مادر بچه از هم جدا شدند و مادر این بچه هشت سال از دیدن این بچه محروم بود نمیذاشتن كه این مادر بچه خودشو ببینه تنها چیزی كه میتونم بگم واقعا متاسفم كاش آدما ترس از خدا را داشتند.این مادر با بچش دیدارش افتاد به قیامت.چجوری میشه كه آدما آنقدر بد و ظالم باشن......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها