رادیو ایران در ویژه برنامه" والعصر " که از سران اجلاس برگزار می شود ، به اختتامیه سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم می پردازد.
کد خبر: ۸۰۰۰۴۲
رادیو ایران و بازتاب مسابقات بین المللی قرآن کریم

به گزارش یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: در بین رادیوهایی که مسابقات بین المللی قرآن را پوشش می دهند، رادیو ایران بیشترین برنامه ریزی و وقت را البته با شرط حفظ جذابیت و تنوع ، برای مسابقات قرآن اختصاص داد و سعی شد در برنامه هایی که به نوعی با فعالیت های قرآنی مربوط می شود به جنبه های مختلف حوزه قرآن بپردازد.

گودرزی ادامه داد : علاوه بر این در رادیو ایران برای بخش اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن برنامه ریزی شد.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از کار ما به خاطر برگزاری اختتامیه و اتفاقات آن تحت تاثیر فضای محل برگزاری مسابقات قرآن است .

گودرزی گفت: بازتاب اختتامیه سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر جمعه در برنامه "والعصر" از ساعت 17:30 تا 21 پخش می شود .در این برنامه با حاج آقا محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول برگزاری مسابقات گفتگو می شود. همچنین قسمتهایی از صحبتهای ریاست مجلس شورای اسلامی به صورت زنده پخش می شود ودر فواصل برنامه ها در باره آیات سوره مومنین حجت الاسلام کثیری صحبت خواهد کرد.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران به آشنایی شنوندگان رادیو با قراء مصری اشاره کرد و گفت: در این برنامه بخش جالبی طراحی شده که برجسته ترین قراء مصری در آیتم هایی 5 دقیقه ای معرفی خواهند شد.همچنین در این برنامه از کارشناسی محمد نصر آبادی بهره خواهیم برد.

گودرزی ادامه داد: در برنامه های مختلفی که از رادیو ایران با محوریت مسابقات بین المللی قرآن کریم پخش شده تا به امروز با آیت الله جنتی ، حجت الاسلام ابوترابی ، مهند سباهنر ،حاج آقای محمدی رئیس اوقاف و آقای شرف خانی مسئولان برگزاری مسابقات همچنین میهمان های مختلفی از کشورهای دنیا که به مسابقات آمده اند گفتگو شده است. (روابط عمومی رادیو ایران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها