دور جدید گفت وگوهای کارشناسی فردا در وین آغاز می شود

برخی منابع: راه رسیدن به توافق جامع هسته ای سخت شده است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پاسخ وزیر امور خارجه به سؤال نمایندگان در مورد مذاکرات هسته‌ای آنان را قانع نکرد و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس خواهد رفت.
کد خبر: ۷۹۹۶۷۹
ظریف نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کند

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر امور خارجه برای پاسخ به سؤالات 15 نفر از نمایندگان در کمیسیون حاضر شد که پاسخ وی به سؤالی درخصوص مذاکرات هسته‌ای نتوانست نمایندگان سؤال‌کننده را قانع کند و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

وی افزود: در جلسه امروز 10 نفر از نمایندگان سؤالی در خصوص توافق ژنو، بیانیه لوزان و روند مذاکرات هسته‌ای مطرح کردند که پاسخ وزیر امور خارجه نتوانست نمایندگان سؤال‌کننده را قانع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اضافه کرد: هم‌چنین 5 نفر از دیگر نمایندگان مجلس سؤالی را درمورد حضور اتباع بیگانه از جمله افاغنه در کشور و مسئله مرزها سؤالاتی را مطرح کردند که پاسخ وزیر خارجه برای آنها قانع‌کننده بود.

آصفری اظهار داشت: وزیر امور خارجه در جلسه امروز برای اولین بار عنوان کرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور به پشتوانه حضور میلیونی مردم در انتخابات گذشته و حضور 73 درصدی مردم در انتخابات اخیر و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، رزمندگان امروز پای میز مذاکره نشسته و پشتوانه آن یک پشتوانه عظیم مردمی است.

وی افزود: ظریف در ادامه اظهار داشت هیچ‌کس جرأت تهدید ما در پشت میز مذاکره را ندارد و وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که رژیم صهیونیستی دچار بیماری مالیخولیایی شده و افکار آن در هیچ کجا جایگاهی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
۰
۰
ظریف خسته نباشی ایشان درگودنشسته وخبرازكارسخت شماندارندمامردم حامی شما هستیم ... به خدامی سپاریمتان دست حق یارتان باد

نیازمندی ها