در نخستین برنامه جنگ شبانگاهی شبکه یک با نام "امشب" خانواده‌های دوقلو میهمان این برنامه خواهند بود.
کد خبر: ۷۹۹۲۸۸
حضور خانواده‌های دوقلو در اولین برنامه امشب
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جُنگ شبانه "امشب" به تهیه‌کنندگی علیرضا ماندگاران و اجرای سید علی ضیا کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که قرار است سه شب در هفته، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه حدود ساعت 23 پخش شود.
در شب دوشنبه 28 اردیبهشت ماه و در نخستین برنامه این جنگ شبانگاهی خانواده‌های دوقلو میهمان برنامه خواهند بود .
خانواده مهدی جعفری از شیراز که با دوقلوهای به هم چسبیده خود که چندی قبل با تلاش پزشکان از هم جدا شدند ، در برنامه حضور خواهند داشت.
از نکات جالب این برنامه حضور دو برادر دوقلو به نام‌های محمدعلی و محمدحسین موسوی است که با دوخواهر دوقلو به نام‌های سپیده و ساره مختاری ازدواج کردند.
جالب تر اینکه این زوج دوقلوهای برادر و خواهر هم فرزندان دوقلو دارند که بینندگان می‌توانند این خانواده پرجمعیت را در برنامه "امشب" شبکه یک سیما تماشا کنند.
کارشناس دوشنبه‌های برنامه "امشب" هم دکتر محمد کریمی است که درباره ویژگی‌های خانواده اصیل و منسجم ایرانی و روابط بین همسران و خواهران و برادران در خانواده گفت‌وگو می‌کند .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
۰
۰
زمان برنامه هرچی هم باشه مهم نیست من میگم 3شب باشه مهم اینكه مجریش علی ضیا باشه اقایون مدیر شبكه 1 باداشتن علی ضیا تو شبكه 1 خدای از شبكه های دیگه بالاتر میره این نظر منه طرفدر علی ضیا هستش ممنون علی رو اوردید شبكه 1
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها