گروه موسیقی «بمرانی» که به تازگی آلبوم «مخرج مشترک» را منتشر کرده است در برنامه های آینده خود به دنبال اجرای کنسرت در فضایی متفاوت همچون سیرک است.
کد خبر: ۷۹۸۳۰۶
آرزوی یک گروه موسیقی برای اجرای کنسرت در سیرک

سجاد افشاریان مدیر هنری گروه « بمرانی » در تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقایی گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته هشتم خرداد ماه امسال مراسم رونمایی تازه ترین آلبوم گروه به تهیه کنندگی احسان رسول اف که با عنوان « مخرج مشترک » روانه بازار موسیقی شده، برگزار می شود و ما تصمیم داریم بعد از برگزاری این مراسم، برای برگزاری کنسرت در برج آزادی اقدام کرده و بعد از آن برای برگزاری اجرای زنده در تالارهای بزرگتر برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: بسیار مایل بودیم که با توجه به حال و هوای متفاوتی که گروه «بمرانی» در نوع موسیقی خود ارائه داده است، مکانی همچون سیرک را برای اجرای زنده گروه در نظر بگیریم اما با توجه به اینکه فعلا امکانات لازم را برای چنین رویکردی نداریم بنابراین نمی توانم به صورت قطعی درباره برگزاری کنسرت بزرگ با چنین حال و هوایی تاریخ دقیقی را اعلام کنیم اما به هر ترتیب امیدارم شرایط به گونه ای باشد که بتوان در یک فضای متفاوت به برگزاری کنسرت فکر کرد.

مدیر هنری گروه موسیقی بمرانی درباره محتوای آلبوم «مخرج مشترک» گفت: آلبوم دارای فضای عجیب و غریبی است که از لحاظ رنگ بندی صوتی نوع سازها دارای سبک خاصی است که شما می توانید در آن سبک های متفاوتی را بشنوید البته یکی دیگر از کارهایی که در آلبوم انجام شده دعوت از نوازندگانی چون مارتین شمعون پور، روزبه اسفندارمز و ماکان اشگواری است که این هنرمندان همواره تجربه های متفاوتی را در عرصه موسیقی داشتند و ما دوست داشتیم از این عزیزان نیز در آلبوم جدید گروه استفاده کنیم.

گروه موسیقی «بمرانی» از سال ۸۸ کار خود را در فضای مجازی آغاز کرد. این گروه موسیقایی در ادامه فعالیت های خود با تمرکز روی موسیقی کافه ای تجربه هایی را با چند گروه نمایشی داشتند و بعد از آن بود که به دلیل حال و هوای متفاوت موسیقی که ارائه دادند به برخی از مجموعه های تلویزیونی از جمله «خندوانه» به کارگردانی رامبد جوان هم راه پیدا کردند.

در این گروه موسیقایی که چندی پیش آلبوم «اتوبوس قرمز» را روانه بازار موسیقی کرده بود، بهزاد عمرانی خواننده، گیتار ریتم، مانی مزکی سازدهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک، آرش عمرانی پیانو، کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام، کاخُن حضور دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها