کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان سفیر فوتبال پایه فعالیت می‌کند، گفت: امیدوارم این بازیکنان در آینده به فوتبال ملی ما کمک کنند.
کد خبر: ۷۹۸۲۱۵
مهدوی‌کیا: برای فوتبال پایه برنامه دراز مدت داریم

مهدی مهدوی کیا در نشست خبری پیش از اعزام تیم ملی ۱۱ ساله‌های دانش آموزی ایران به مسابقات جهانی اتریش گفت: از حمایت‌هایی که در این فرصت از ما شد و از تمام کادری که ما را همراهی کرد، تشکر می کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: از تمام افرادی هم که ما را در این مسیر حمایت کردند و سرمایه شان را در فوتبال نونهالان آوردند کمال تشکر را دارم که در آینده بتوانیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی در ادامه صحبت هایش در خصوص اینکه آیا ایجاد این آکادمی را از اروپا الگوبرداری کردید؟، گفت: من در طول مدتی که در اروپا فوتبال بازی می کردم این آرزو را داشتم که این امکانات در اختیار سرمایه های کشورم هم باشد، اما ما می خواستیم کار را از جایی شروع کنیم که به فوتبال آینده ما هم مربوط شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما برنامه درازمدتی داریم و قصد داریم در آینده در تورنمنت های بین المللی شرکت کنیم تا این بازیکنان تجربه کافی را به دست آورند و به آینده فوتبال ما کمک کنند.

مهدوی کیا در خصوص تعامل با سایر باشگاه ها گفت: ما از امسال کارمان را استارت زدیم و با باشگاه خودمان کار را آغاز کردیم و قصد داریم در هر ماه اردوهای مختلفی را برگزار کنیم.

سفیر پایه‌های آموزش و پرورش در خصوص برنامه هایی برای آینده این تیم گفت: ما فردا برای مسابقات جهانی به اتریش خواهیم رفت و ما به علت اینکه بازی های تدارکاتی زیادی نداشتیم، چند روز زودتر به این مسابقات اعزام می شویم تا در آنجا چند دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم، زیرا این تجربه های بین المللی به بازیکنان در این سن پایین کمک می کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها