تصاویری از لحظات زندگی پسر چینی که صورتش در حادثه‌ای سوخت

کودک بدون چهره در چین [عکس]

جام جم سرا- «وانگ شنگ ژیانگ»، یک پسر بچه ۶ ساله چینی است که سر و صورتش طی یک حادثه رانندگی منجر به آتش سوزی، بشدت دچار سوختگی شده است. او به تجویز پزشکان پوست مجبور است برای همیشه چهره خود را با ماسک بپوشاند. تصاویری از لحظات زندگی او را در ادامه ببینید.
کد خبر: ۷۹۸۰۱۴
کودک بدون چهره در چین [عکس]

«وانگ» در یکی از روستاهای «وانگشائو» چین زندگی می‌کند. پس از آنکه پوست این کودک به طور کامل در آتش سوخت و از بین رفت، پزشکان برای محافظت پوست وی در برابر عفونت، قرار دادن ماسک را روی صورتش تجویز کردند. پزشکان محلی گفته‌اند جراحی و پیوند پوست به صورت این کودک در حال حاضر ممکن نیست چون در اثر حادثه مذکور، نای وی آسیب دیده و باید تا ترمیم کامل آن صبر کرد. از طرف دیگر هزینه جراحی نیز بیش از توان مالی پدر «وانگ» است. با این حال این کودک ۶ ساله، شاد و باامید در خانه‌ای ساده و روستایی همراه با پدرش زندگی می‌کند.
وانگ پس از حادثه و از زمانی که مجبور به زدن ماسک شده است به خاطر نگرانی از آلودگی و عفونت نمی‌تواند سر کلاس درس حاضر شود، با این حال پدرش ساعاتی از روز او را به مدرسه می‌برد تا با همسن و سالانش بازی کند؛ گرچه برخی از آن‌ها از صورت ماسک‌زده‌اش می‌ترسند و او را در جمعشان راه نمی‌دهند.

(عکس: جیسون لی/ فرارو به نقل از رویترز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بیكار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
۰
۰
كوچه و خیابانشون بیشتر شبیه خیابون ایرونی هاست
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
اصل خبر رو بیخیال و محو شباهت خیابون شدی...........
...
Denmark
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
۰
۰
ایران این شكلیه؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها