هواداران در انتظار شهرآورد هشتادم

بی خاصیت ترین دربی تاریخ!

جام جم ورزشی: دربی ۸۰ پایتخت روز جمعه بین استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. این دربی بی خاصیت ترین دربی تاریخ است چرا که هر دو تیم از کورس قهرمانی کاملا دور هستند.
کد خبر: ۷۹۷۶۰۲
بی خاصیت ترین دربی تاریخ!

به گزارش جام جم ورزشی ، با اینکه این دربی حساسیت دربی های گذشته را ندارد اما به هر حال تماشاگران زیادی را به ورزشگاه جذب میکند. پیروز این دیدار فقط یک پله در جدول صعود می کند. اما یک برد برای هر کدام از دو تیم میتواند مرهمی باشد به همه نتایج بد هفته های اخیر. هم پرسپولیس و هم استقلال هر دو در هفته های اخیر و اصلا در این فصل نتایج ضعیفی گرفته اند. این دربی نسبت به دربی رفت تفاوت عمده ای دارد. در حالی که امیر قلعه نویی کماکان سرمربی استقلال است حمید درخشان در پرسپولیس جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داده است.

به راستی دربی 80 می‌تواند یک جشن بزرگ فوتبالی باشد یک اختتامیه زیبا برای فصل کابوس‌وار قرمز و آبی‌! وقتی دربی حساسیتی در جدول لیگ ندارد هواداران از سرمربیان دو تیم انتظار دارند که تیم‌شان را برای برد به میدان بفرستند و دیگر تیم‌شان را در پیله احتیاط محبوس نکنند. لزومی ندارد که آخرین دلخوشی هواداران را هم از آنها دریغ کرد و با یک بازی محتاطانه و کسالت آور برای نباختن بازی کرد.

امیر قلعه‌نویی که دربی را بازی بزرگان دانسته هم در این مسابقه بعید است که تیمش را برای نباختن به میدان بفرستد به هر حال در این بازی اگر قلعه‌نویی بازنده نشود هم کسی برایش هورا نخواهد کشید مگر اینکه برنده شود و شاید این مسابقه آخرین حضورش روی نیمکت استقلال باشد بنابراین قلعه‌نویی می‌خواهد خاطره خوشی را برای هواداران استقلال رقم بزند از سویی دیگر برانکو که خودش را برای فصل آینده آماده می‌کند خودش هم می‌داند شاید با تغییر مالک باشگاه او هم مجبور به جدایی از سرخپوشان شود.

پرسپولیس برای این دربی چند غایب دارد؛ خانزاده محروم شده، بنگر، علی عسگر مصدوم هستند. پیام صادقیان هم اخراج شده است. استقلال هم بعد از باخت سنگین مقابل تراکتورسازی برای دلجویی از هوادارانش می‌خواهد در این بازی پیروز شود.

این مسابقه ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها