دادستان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های سقوط هواپیما، اتوبوس اسکانیا، خبرنگار واشنگتن پست، رئیس دانشگاه امیرکبیر و مرکز چشم‌پزشکی متخلف توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۷۹۶۶۷۱
آخرین اخبار از پرونده سقوط هواپیما،‌ اتوبوس اسکانیا و...

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در حاشیه همایش سراسری قضات دادسرای عمومی انقلاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت افتتاح دادسرای پولی و بانکی گفت: مهمترین مشکل این موضوع ساختمان بود.

وی افزود: دادسرای زمین‌خواری یا همان انفال و حمایت از ثروت عمومی را تا قبل از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود.

جعفری دولت‌آبادی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌هایی که کردیم و اگر مشکل پیش نیاید در این زمان دادسرای پولی و بانکی هم افتتاح خواهد شد چرا که مسئول آن تعیین شده و مکان آن هم در خیابان فاطمی است.

دادستان تهران در خصوص اینکه آیا در مورد قاچاق اعضای بدن در دادستانی پرونده‌ای تشکیل شده است یا خیر گفت: من در این زمینه اطلاعی ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت هواپیمای آنتونف گفت: این پرونده در مرحله کارشناسی قرار دارد و کار خوب و سنگینی در این خصوص انجام شده چرا که مقررات EKIO در خصوص سقوط هواپیما مفصل است بنابراین منتظر نظر کارشناسی هستیم تا نظر خود را ارائه دهد.

جعفری دولت‌آبادی درباره دو مرکز درمانی چشم‌پزشکی متخلف هم گفت: از متهم تحقیق شده و مصدومان به پزشکی قانونی معرفی شدند البته طول درمان مصدومان کُند است ولی پرونده خوب پیش رفته و امیدواریم به دادگاه برود.

دادستان تهران در رابطه با پرونده اتوبوس‌های اسکانیا گفت: این پرونده در دادسرا مطرح است و گفتیم شرکت سازنده چنین اتوبوس‌هایی باید به شکلی اقدام کنند که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی در خصوص پرونده خبرنگار واشنگتن پست گفت: کیفرخواست مربوط به این پرونده صادر شده، این پرونده در شعبه 15 دادگاه عمومی انقلاب تهران تحت وقت است تا محاکمه شود ضمن اینکه متهم 4 اتهام دارد.

دادستان تهران در خصوص پرونده رئیس فعلی دانشگاه امیرکبیر هم گفت: برای این پرونده هنوز تعیین وقت نشده اما آنچه که خبر داریم این است که پرونده به دیوان محاسبات رفته است.

وی در خصوص پرونده نگین خودرو گفت: کیفرخواست این پرونده صادر شده، پرونده به دادگاه رفت و منتظر محاکمه است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها