در این ۷۰ سال بازی‌هایم را کرده‌ام

اسدزاده: من را ۳ بار در گور گذاشتند و درآوردند

داریوش اسدزاده گفت: مدتی است ترجیحم این است تا در کارهای تصویری کمتری حضور داشته باشم چراکه معتقدم من در این ۷۰ سال بازی‌هایم را کرده‌ام و می‌بایست میدان را به جوان‌ترها سپرد تا تجربه کنند و بیاموزند.
کد خبر: ۷۹۶۵۱۷
اسدزاده: من را ۳ بار در گور گذاشتند و درآوردند
داریوش اسدزاده گفت: در روزهای اخیر به نمایشگاه کتاب رفتم. امسال یکی از جدیدترین کتاب‌هایم با نام «تماشاخانه» برای بار اول چاپ شد است و من نیز به نمایشگاه رفته بودم تا در مراسم رونمایی از این کتاب حضور داشته باشم.

خالق کتاب‌های «سیر در تاریخ تئاتر ایران از قبل از اسلام تا سال 57» و «برگ‌هایی از تاریخ» افزود: هم اکنون به فکر نگارش تهران قدیم در این 90 سالی که خود از نزدیک دیدم هستم، که امیدوارم بتوانم این کتاب را به ثمر برسانم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدتی است که ترجیحم این است تا در کارهای تصویری کمتری حضور داشته باشم چراکه معتقدم من در این هفتاد سال بازی‌هایم را کرده‌ام و می‌بایست میدان را به جوانترها سپرد تا تجربه کنند و بیاموزند.

وی همچنین ضمن گلایه از اخبار نادرستی که در فضای مجازی درباره هنرمندان منتشر می‌شود، عنوان داشت: اخیرا این خبر پیچید که دوست و همکار خوبم سعید پورصمیمی به رحمت خدا رفته است. درحالی که این اخبار از بیخ و بن صحت ندارد و اگر چنین اخبار ناگواری روی بدهد دست کم من و دوستان دیگر زودتر مطلع می‌شویم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا برخی از مردم ما به این شکل رفتار می‌کنند! مدتی شایعه مرگ من بر سر زبان‌ها افتاده بود، طوریکه 3 بار مرا در گور گذاشتند و درآوردند!

بازیگر سریال «خانه سبز» افزود: امیدوارم مردم ما روزی به جایی برسند که اشاعه این خبرهای کذب را جزو سرگرمی‌هایشان ندانند چراکه تحمل این اخبار برای هنرمندی که این شایعه‌ها را در زمان حیاتش برای وی درمی‌آورند بسیار سخت است. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها