مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد؛

مرگ فلرها

آتش سوزی خسارت جانی نداشته است

آتش‌سوزی در پارس جنوبی

یک انبار بزرگ متعلق به شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی گسترده شد و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۹۶۳۸۳
آتش‌سوزی در پارس جنوبی

کاظم مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفتگو با مهر اظهار داشت: آتش‌سوزی شدید از ساعتی پیش در یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی روی داده است و تلاش‌های تیم‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در انبار یک شرکت کره‌ای در پارس جنوبی روی داده است، ادامه داد: پشم شیشه و مواد قابل احتراق در این انبار نگهداری می‌شده است و شاهد افزایش میزان آتش هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به شرایط سخت و دشوار مهار این آتش سوزی، اضافه کرد: هماهنگی‌های بین بخشی برای اعزام تیم‌های مختلف برای مهار آتش صورت گرفته است.

وی از اعزام تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان کنگان و دیگر مناطق همجوار پارس جنوبی برای مهار آتش خبر داد و افزود: تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مرادی تاکید کرد: مهار آتش همچنان ادامه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای مهار آن استفاده خواهیم کرد.

آتش سوزی خسارت جانی نداشته است

فرماندار شهرستان عسلویه نیز گفت: تلاش ویژه‌ای برای مهار این آتش‌سوزی صورت گرفته است و تیم‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار این اتش اعزام شده‌اند.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: از نخستین لحظات وقوع این آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی پارس جنوبی و همچنین شهرداری‌ها و دیگر تیم‌های امدادی برای مهار آتش وارد عمل شدند.



وی محل این آتش‌سوزی را در انبار یک شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارات جانی نداشته است.

فرماندار عسلویه افزود: خسارات مالی این آتش‌سوزی نیز پس از مهار اتش و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها