نشست صمیمانه رئیس رسانه ملی و برخی از عوامل سینما

سرافراز: از پخش تیزر فیلم‌های سینمایی حمایت می‌کنیم

اعضای مجمع نمایندگان شهرستان‌‌های استان‌ تهران عصر روز گذشته با رئیس رسانه‌ملی دیدار وگفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۷۹۵۵۹۴
امیدواریم امکان راه اندازی شبکه‌ای جدید برای استان تهران فراهم شود

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر سرافراز در این دیدار به جایگاه ویژه استان تهران به لحاظ موقعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: صداوسیما امیدوار است درآینده نزدیک با رفع مشکلات مالی و با کمک دولت، ضمن حل مشکلات مربوط به پوشش دیجیتال شبکه‌ها، امکان راه اندازی شبکه ای مستقل و جدید را برای استان تهران فراهم کند.

رئیس رسانه ملی افزود: تا زمان راه اندازی شبکه تلویزیونی جدید، رادیو تهران وظیفه ارائه خدمات رسانه ای به شهرستان های استان تهران را برعهده خواهد داشت.

نقوی حسینی نماینده تهران، ورامین ، پیشوا و دبیر مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران نیز در این دیدار از نیاز شهرستان‌های این استان به حمایت های رسانه ملی سخن گفت وتصریح کرد: جمعیت 4 میلیون نفری شهرستان‌های استان تهران از داشتن شبکه ای مستقل محروم هستند و در خواست نمایندگان مجمع توجه بیشتر رسانه ملی به شهرستان‌های استان است.

دبیر مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به گستردگی فعالیت های این استان خواستار افزایش یک بخش خبری مستقل برای این شهرستان ها شد.

در ادامه این نشست اعضای مجمع در ارتباط با موضوعات مختلف بویژه مشکلات استان و تولیدات رسانه ملی اظهارنظر کردند.

مشکلات پوشش دیجیتال در حوزه انتخابیه نمایندگان، نحوه پوشش رسانه ای مراسم مذهبی و بومی، فعالیت های عام المنفعه و فعالیت های اقتصادی از مطالبی بود که در این نشست مطرح شد.

http://pririb.ir/sitepics/newspics/1628871764amir%20zehtab%20(1).jpg

در پایان نمایندگان شهرستان های استان تهران از اقدامات موثر صداوسیما در بخش های مختلف قدردانی کردند.

در این نشست نقوی حسینی (نماینده تهران، ورامین وپیشوا)، فرهاد بشیری(نماینده تهران وپاکدشت)، حسین گروسی(نماینده تهران، شهریار، قدس وملارد)، ابراهیم نکو(نماینده تهران، رباط کریم وبهارستان)، حمید رضا مشهدی عباسی(نماینده تهران، دماوند وفیروزکوه)، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس واستان‌های رسانه ملی و حسن گروسی مدیرکل امور مجلس سازمان صداوسیما حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها