جام جم ورزشی: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۷۹۴۳۵۸
نخستین دوئل بانوی پیر تورین با کهکشانی ها

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران یوونتوس در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان ستاره های گران قیمت رئال مادرید است.

تورینی‌ها برای تحقق رویای صعود به ایستگاه آخر در برلین، نهایت استفاده را از امتیازات بازی خانگی برابر شاگردان کارلو آنچلوتی و یاران کریس‌رونالدو خواهند کرد.

البته آنها می‌دانند مسئول فنی تیم اسپانیایی که فصل قبل قهرمان همین مسابقات شده،‌ یک ایتالیایی کاملا توانمند است که تمام نکات ریز و درشت بازی میزبان را می‌شناسد.

در شرایطی که سه‌‌شنبه (فردا) در ورزشگاه آره‌نا تورین، تیم یوونتوس میزبان رئال مادرید است، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال حرف‌های زده که باعث تعجب شده است.

«کارلتو» که خود در سال‌های 1999 تا 2001 مربیگری راه‌راه‌پوشان تورینی را برعهده داشت، عنوان کرد: یوونتوس باشگاهی است که هیچوقت دوستش نداشتم.

وی در مصاحبه‌ای عنوان کرده در تمام دورانی که نزد «بانوی پیر» به عنوان سرمربی کار کرده، گروه‌های هواداری علیه او موضع گرفته و به چشم یک دشمن به وی نگاه می‌کردند.

از سویی دیگر آندره آ پیرلو ستاره تیم یوونتوس، رئال مادرید را مهم ترین باشگاه جهان می داند. این هافبک 36 ساله بارها در سال های گذشته با پیشنهاد مادریدی ها مواجه شد اما یوونتوس را ترک نکرد.

این دیدار ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران با قضاوت مارتین آتکینسون آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها