شرکت اپل درباره میزان فروش ساعت هوشمند Apple Watch سکوت پیشه کرده، اما این باعث نمی‌شود تحلیلگران مستقل پیش‌بینی خود را در مورد فروش آخرین محصول از خانواده گجت‌های هوشمند این شرکت منتشر نکنند.
کد خبر: ۷۹۳۵۷۷
پیش‌بینی پیش‌فروش بیش از 2.3 میلیون ساعت هوشمند اپل

بنابر مستدل‌ترین تحلیل‌ها، تولید انبوه ساعت اپل در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به بیش از 2.3 میلیون دستگاه خواهد رسید که البته این رقم با درنظر گرفتن پیش سفارش‌ها و این موضوع که این محصول تا اوایل خرداد به دست مصرف‌کنندگان نخواهد رسید، به‌دست آمده است. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها، سه رده این محصول یعنی Sport، Apple Watch و نسخه لوکس Edition به ترتیب 85، 15 و کمتر از یک درصد از پیش‌خرید‌ها را شامل می‌شود.

در صورتی که پیش‌بینی‌های این منابع درست باشد، اپل از همین حالا به بزرگ‌ترین بازیگر صنعت ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. این در حالی است که کل ساعت‌های هوشمند Android Wear فروخته شده در سال گذشته ۷۲۰ هزار دستگاه بوده و شرکت موتورولا پیشتاز قاطع سازندگان این ساعت‌ها به حساب می‌آید. اگر ارقام پیش‌فروش اپل درست باشد، این شرکت توانسته همه بازار را در سایه محصول خود قرار دهد. همچنین می‌توان این ارقام را با فروش دیگر محصولات جدید این شرکت مقایسه کرد. آیپد توانست در اولین روز عرضه بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه بفروشد و قبل از یک ماه به رقم یک میلیون دستگاه فروخته شده برسد. باید دید اپل با ساعت جدید خود تا چه حد قادر به تکرار موفقیت‌های پیشین خواهد بود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها