مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی حتما در تیم فوتبال این باشگاه می‌ماند، گفت: قلعه‌نویی سال‌ها در این تیم حضور داشته و طبق معمول هم به کار خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۳۴۴۶
قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند

بهرام افشارزاده با اشاره به از دست دادن شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر، با بیان مطلب فوق، افزود: به هر حال مسابقه است و بازیکنان نتوانستند از فرصت‌های خود برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند البته امیدواریم در سه بازی آینده بازیکنان تیم استقلال موفق شوند تا بتوانیم شانس‌مان را برای کسب سهمیه آسیایی حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال تصمیمی برای تغییر سرمربی دارد یا خیر؟، تاکید کرد: خیر، قلعه‌نویی حتما در استقلال می‌ماند و بدون شک سرمربی فصل آینده استقلال است، وی سال‌ها در استقلال حضور داشته و طبق معمول هم به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به بحث خصوصی‌سازی باشگاه‌های سرخابی تصریح کرد: فعلا مساله خصوصی‌سازی مطرح است و برنامه‌هایی که باید انجام دهیم مهم است، تا چه باشگاه خریداری شود و چه نشود مشکلی برای استقلال بوجود نیاید.

افشارزاده با بیان اینکه خصوصی‌سازی در عدم موفقیت استقلال بی‌تاثیر نبوده، افزود: خصوصی‌سازی هم اسپانسرها را از حالت قبلی خارج کرد و هم بازیکنان، علاقه‌مندی به کار را از دست دادند و این مشکل گریبان باشگاه ما را گرفت.

وی با بیان اینکه امیدوار بود روز چهارشنبه سهام باشگاه به فروش برسد، تاکید کرد: قطعا این موضوع روی باشگاه تاثیر منفی می‌گذارد و همانگونه که گفتم مشکلات مالی فعلی باشگاه، ماحصل پروسه خصوصی‌سازی باشگاه است. البته امیدوار در مزایده چهارم باشگاه به فروش رسیده تا مشکلات به حداقل برسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جدایی مهره‌های این تیم از جمع آبی‌پوشان گفت: هنوز سه بازی داریم و بعد از پایان مسابقات لیگ یا من یا هر کس دیگری که در تیم هست، کارها را پیش می‌برد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها