پنجره‌های مزاحم تبلیغاتی یا همان پاپ‌آپ (Popup) را همه می‌شناسند. این پنجره‌ها با مراجعه به بسیاری از سایت‌ها از زمین و آسمان باز می‌شوند و ضمن شلوغ کردن محیط مرورگر و رایانه‌ شما، گاهی پای بدافزارها را نیز به رایانه‌ شما باز می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۲۰۳۳
رد مزاحمان مرورگر

اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید و می‌خواهید مانع حضور مداوم این پنجره‌های مزاحم شوید، پیشنهاد می‌کنیم از افزونه‌ Popup Blocker Pro کمک بگیرید.

عنوان: Popup Blocker Pro
مرورگر: کروم

این افزونه با روش کار بسیار ساده و عملکرد قدرتمند خود، شما را از شر هرگونه popup و popunder خلاص می‌کند.

همچنین این افزونه از ویژگی فهرست سفید پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید باز شدن پنجره‌های پاپ‌آپ برخی سایت‌ها را مجاز اعلام کنید.

http://goo.gl/VdbF0X

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
۰
۰
متاسفانه تمام سایت های ایرانی به جز چند مورد كم، همشون پاپ های ازاردهنده و حتی سه یا چهار مرحله ای تو وبشون گذاشتن. حالا پاپ اپ به جای خود چند وقتی هستش كه سایت هایی با نام اسپمر شروع به فعالیت كردن كه تنها فعالیتشون كپی مقالات و پست های تمامی سایت های بدون استثنا با یك نرم افزار است كه با این كارشون خیلی زود هم به صفحات اول جستجو میرسن و در اصل جای سایت های منبع رو برای خودشون غصب میكنن.با مراجعه به صدها سایت خارجی همچین چیزی رو نمیتونی مشاهده كنی ولی اینجا كافیه یك موضوع رو جستجو كنی ابتدا باید از ده ها سایت اسپمر عبور كنی تا بتونی به سایت منبع برسی. لطفا اگه امكانش هست یك مقاله كامل در مورد این معضل و راه های مبارزه با اون تو سایت زیباتون منتشر كنید تا فضای اینترنت ایران بیشتر از این به سوی پوچی سوق پیدا نكنه.
سلام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
۰
۰
برای فایرفاكس چیكار كنیم راه حلی ندارین من با فایرفاكس فقط كار میكنم ؟؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
۰
۰
دمتون گرم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها