سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هیچ وقت بازیکنانش را به طور کامل در اختیار نداشته است گفت: با این حال برای بازی با پدیده آماده ایم و برای رسیدن به سه امتیاز تلاش می کنیم.
کد خبر: ۷۹۱۱۹۱
قلعه نویی:​ آب خوش از گلویمان پایین نمی‌رود

امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر پدیده گفت: در ابتدا باید عرض تسلیت داشته باشم به خاطر آن جوانی که سکته کرد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. در رابطه با بازی با پدیده باید بگویم طبیعتا هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما در چند بازی اخیر که مساوی کردیم و باختیم شرایط خوبی داشتیم اما روی یکسری اشتباهات، نتیجه را از دست دادیم.

وی افزود: با این حال من به بچه های تیم خسته نباشید می گویم. در بازی با ملوان از دقیقه ۶۰ به بعد استقلال خوب بازی کردند و همین کافی است.

سرمربی تیم استقلال گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است و فوتبال با برنامه ای را به اجرا می گذارد. مربی فهیم و خوبی هم دارد، با این حال ما هم استقلال هستیم و برای حفظ جایگاهمان و خواست مردم طبیعتا به برد نیاز داریم.

قلعه نویی در مورد محروم و مصدوم های تیمش در هفته بیست و هفتم، گفت: متاسفانه در دو سال گذشته به ویژه امسال هیچ گاه بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشتیم. یا محروم و مصدوم بودند یا در اردوی تیم ملی، در این دیدار هم میلاد فخر الدینی را نداریم. هفته گذشته البته تمرینات خوبی داشتیم، صادقی و بیگ زاده نیز به تمرینات تیم برگشتند و امیدواریم سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی که سئوال شد آیا این بازیکن برای شما مرگ و زندگی است، جواب داد: ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه بجنگیم. هنوز همه چیز در جدول تمام نشده، بچه های من بیشتر از قبل کار کرده اند و آمده اند به نحو احسن بجنگند.

قلعه نویی در مورد مصدومیت یعقوب کریمی تاکید کرد: همان طور که گفتم متاسفانه تا به حال نشده از روزی که ما قهرمان شدیم تا امروز، آب خوش از گلویمان پایین برود.

سرمربی تیم استقلال، پیرامون نتایج ضعیف نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این موضوع البته به من ارتباطی ندارد، اما کلیات را می گویم. متاسفانه برخی از قلم به دست های ما فوتبال را به این روز انداخته اند. برانکو مربی کوچکی نیست و من دوستش دارم. سه روز با هم برلین بودیم و انسان بسیار خوبی است اما این پرسپولیس شرایط خوبی ندارد. بخش اول حرف هایم صحبت هایی است که سالهاست می گویم. اگر قرار است ما در جام باشگاههای آسیا شرکت کنیم باید یکسری مسائل را رعایت کنیم. دو سال پیش ما به جمع ۸ تیم برتر آسیا که رسیدیم، برخی بازیکنان ما جدا شدند که البته به برخی آقایان این حرف ها برخورد؛ این در حالی است که حریفان ما در کشورهای عربی تا ۱۵ میلیون دلار هزینه یک بازیکنشان بود.

وی تاکید کرد: کسانی که در فوتبال هستند حق فوتبال را باید بدهند. باشگاه های عربی با پرواز چارتر می آیند آن هم با ۷۰ نفر و با کلیه امکانات، اما تیم های ما چند پرواز باید عوض کنند تا به مقصد برسند. همین پرسپولیس که این همه درگیر مسابقات است چقدر باید این فشارها را تحمل کند.

قلعه نویی افزود: ۱۰ سال پیش گفتم این زمین ها کیفیت ندارد. آقایان عمروعاصی گفتند کار بلد نیست این حرفها را می زند. ما ۱۶-۱۵ تیم لیگ برتری داریم اما تنها استادیوم آزادی استاندارد برگزاری فوتبال است. از فوتبال حمایت نمی کنیم، فوتبال شده خار چشم برخی آقایان. هر جا که به مشکل می خورند می گویند فوتبالیست فلان قدر پول می گیرد.

سرمربی تیم استقلال گفت: خود من هفت ماه است که پول نگرفته ام. سال گذشته قرارداد من یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که ۲۰ درصد آن را جریمه شدم. ۲۰۰ میلیون آن را هم نگرفتم، اما مالیات کل آن را پرداخت می کنم. این مسئله را به سازمان مالیات هم گفتم. آخرین پاداشی که ما به بازیکنان استقلال دادیم ۴۰ سکه بود که من از دوستم گرفتم و به بازیکنان پرداخت کردم. همین حالا ۲ یا ۳ میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب داریم.

وی تصریح کرد: اگر تیم های ما در آسیا نتیجه نمی گیرند، اول: مدیریت و برنامه ریزی، دوم: عدم اجرای تعهدات است. ترکیه کانال مخصوص برای فوتبال دارد که ۸۰ درصد هزینه های باشگاهها را به دست می آورد، اینجا اما قانون اساسی اجازه پرداخت حق پخش تلویزیونی را نمی دهد.

قلعه نویی افزود: این عمر و عاصی ها دیروز اگر درخشان روی نیمکت پرسپولیس بود هنوز به آزادی نرسیده و شاید در همان فرودگاه امام (ره) دارش می زدند. ایرانی را خار می کنیم، پولش را نمی دهیم، پدرش را هم در می آوریم. آنهایی که قلم دارند چند وقت اخیر «شو» راه انداخته اند. چند بار نظرسنجی گذاشته اند. شما ببینید در پرسپولیس، هدایتی کمک کرد و ۱۰۰ هزار تماشاچی به استادیوم آمدند. ۱۰ سال است اما به من اتهام می زنند. البته در این مملکت حرف حق بزنی همین است. تا وقتی از فوتبال لذت نبریم اتفاق جدیدی رخ نمی دهد.

سرمربی تیم استقلال گفت: اگر پرسپولیس با چارتر می رفت شاید وضعیت این گونه نبود. برانکو هم مقصر نیست او هم باید به موقع پولش را بگیرد. سازمان لیگ هم مقصر نیست، هر چقدر که بالاتر می روی می بینی که آنها مشکلات خودشان را دارند. ما با الشباب که بازی داشتیم، نیمکت را که نگاه می کردم بازیکنی برای تعویض نداشت اما باشگاههای عربی یک بازیکنشان به اندازه کل تیمی از ایران می ارزد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها