با آغاز تصویربرداری «رالی ایرانی» از دو ماه دیگر

بازیگران ترکیه و ایران رقابت می‌کنند

سری جدید مسابقه «رالی ایرانی» طی دو ماه جلوی دوربین می‌رود و قرارست دو بازیگر از کشور ترکیه نیز در آن رقابت کنند.
کد خبر: ۷۹۱۰۶۶
بازیگران ترکیه و ایران رقابت می‌کنند

سهیل سحرگشا مجری طرح «رالی ایرانی» با اشاره به اینکه به زودی سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی سعید ابوطالب جلوی دوربین می رود، گفت: این دوره از برگزاری مسابقه «رالی ایرانی» با دوره قبل بسیار متفاوت است و تصمیم گرفته ایم از بازیگران کشور ترکیه نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقه بازیگران ایرانی و ترکی با یکدیگر رقابت می کنند، توضیح داد: تا امروز با تعدادی از بازیگران ترک صحبت کرده ایم و قرار است در صورت توافق ۲ بازیگر زن و مرد را انتخاب کنیم تا در مسابقه «رالی ایرانی» حضور داشته باشند.

مجری طرح این مسابقه افزود: در ابتدا قرار بود همه مسابقه در ترکیه برگزار شود، اما بعد از آن تصمیم گرفته شد تا بخشی از مسابقه در ایران و بخش دیگر در ترکیه باشد.

سحرگشا گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فکر می کنم تا ۲ ماه دیگر این مسابقه جلوی دوربین برود.

«رالی ایرانی» اولین مسابقه ای است که میان هنرمندان و چهره های شناخته شده در حوزه های مختلف هنر ساخته و در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

در بخش اول این مسابقه به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و با اجرای فرزاد حسنی هنرمندانی چون الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر ولدبیگی با یکدیگر به رقابت پرداختند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها