سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن:

عربستان در یمن از سلاح های ممنوعه استفاده می کند

سرلشگر شرف غالب لقمان، سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت: عربستان و دیگر کشورهای ائتلاف علیه یمن از سلاح های ممنوعه علیه مردم بیگناه این کشور استفاده می کنند.
کد خبر: ۷۹۰۳۱۲
عربستان در یمن از سلاح های ممنوعه استفاده می کند

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی امروز سه شنبه گزارش داد که لقمان، ائتلاف کشورهای عربی را به قوای دشمن به رهبری عربستان توصیف کرد و آنان را به کشتارهای مداوم و جنگ ویرانگر با استفاده از موشک ها و بمب های هوشمند و ممنوعه متهم کرد.

وی گفت: بر اساس آمارهای اولیه، بمباران منطقه مسکونی «عطان» در صنعا با سلاح های ممنوعه توسط جنگنده های عربستانی، بیش از 30 شهید و 350 مجروح برجای گذاشته است.

سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن افزود: بمباران های عربستان و همپیمانانش، ویرانی های گسترده ای در مناطق و مجتمع های مسکونی در صنعا و دیگر استان های یمن بر جای گذاشته است.

لقمان از تکرار حملات در مناطق مسکونی که بارها از سوی جنگنده های عربستان بمباران شده، به شدت اظهار تعجب کرد و گفت که این حملات نشانه سردرگمی و از دست دادن روحیه جنگی نیروهای این ائتلاف ظاهری است.

القدس العربی افزود: هنوز هیچ طرفی از سوی عربستان و متحدانش علیه یمن در باره این اتهامات اظهار نظر نکرده است.

هواپیماهای عربستان و 9 کشور دیگر عربی از ششم فروردین حملات هوایی را علیه زیرساخت ها و مناطق مسکونی یمن آغاز کرده اند.

ریاض اعلام کرده که این حملات به منظور بازگرداندن «منصور هادی» رییس جمهور مستعفی و فراری یمن به حاکمیت در این کشور صورت گرفته است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها