روابط عمومی محیط‌زیست استان سمنان از شناسایی و دستگیری یک شکارچی متخلف در دامغان و معرفی وی به مراجع قضایی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۵۱۴
شکار قوچ‌ها با موتورسیکلت در دامغان

برپایه این گزارش، مأموران یگان حفاظت سرمحیط‌بانی دیباج، حین حفاظت و پایش منطقه انودشت واقع در شکارگاه ممنوعه طالو و شیربند در حال دوربین‌کشی متوجه رم گرفتن گله شکار شده و در همین حال، متوجه صدای شلیک سه تیر می‌شوند.

به‌دنبال جستجوی منطقه از سوی محیط‌بانان، دو شکارچی مسلح به همراه یک دستگاه موتورسیکلت تریل قرمز رنگ در حال تعقیب گله قوچ و میش مشاهده که از فاصله نزدیک به سمت گله شکار نسبت به تیراندازی اقدام می‌کردند.

مأموران بلافاصله عازم محل تیراندازی شده و پس از مدت 10 تا 15 دقیقه در محل تیراندازی حضور یافته و در قسمت پائین‌دست منطقه لاشه شکار شده دو رأس قوچ وحشی که لای یک پتو خاکی رنگ مخفی بود به همراه یک پوکه فشنگ سلاح جنگی ژ-3 و یک عدد بیل ارتشی کشف و ضبط می‌کنند.

برپایه این گزارش، در ادامه با کمک دیگر محیط‌بانان به تعقیب متخلفان می‌پردازند که متأسفانه متخلفان با موتورسیکلت متواری می‌شوند اما متعاقب آن یک شکارچی متخلف، شناسایی و به مراجع قضایی شهرستان دامغان معرفی می‌شود.

تلاش برای شناسایی و دستگیری شکارچی دیگر ادامه دارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها