شارژر بی‌سیم در هرکجای خانه با ایکیا

تمام ابزارهای خانگی را به شارژرهای بی‌سیم تبدیل کنید

شرکت طراحی ایکیا با عرضه محصولاتی جدید موفق شده است تا دل دوست داران فناوری را به دست بیاورد و موجب شود تا بتوان با هزینه‌ای اندک وسایل خانه را به شارژر بی‌سیم دستگاه‌های همراه تبدیل کرد.
کد خبر: ۷۸۸۵۳۵
تمام ابزارهای خانگی را به شارژرهای بی‌سیم تبدیل کنید

جام جم کلیک: شارژرهای بی‌سیم برای بسیاری از ما به عنوان ابزارهایی لوکس و البته گران محسوب می‌شوند زیرا نمی‌توان از آن‌ها بر روی هر دستگاه همراهی بهره‌مند بود و علاوه بر آن نیز برای استفاده از آن‌ها باید هزینه بالایی را متحمل شد. در میان تمامی محصولاتی که تا به امروز در رده شارژرهای بی‌سیم عرضه شده‌اند نیز تقریبا این قانون نانوشته وجود دارد ولی سرانجام یک شرکت غیر کامپیوتری موفق شده است تا این ساختار را دستخوش تغییر کند و شارژرهای بی‌سیم ارزان‌ قیمت و مناسبی را به بازار عرضه کند که علاوه بر قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های شما، شرایط استفاده از این شارژرها و محیط استفاده از آن‌ها را نیز تغییر خواهد داد.

شرکت سوئدی ایکیا در زمینه طراحی لوازم خانگی از شهرت بسیار بالایی در سطح بین‌المللی برخوردار است ولی همواره از عرضه محصولاتی که از نظر فناوری دیجیتالی در سطح بالایی قرار دارند سر باز می‌زد. این شرکت سرانجام با تغییر این ساختار موفق شد تا برترین نوع ممکن از شارژرهای همراه را به بازار مصرف عرضه کند. این شارژرها به نحوی ساخته شده‌اند که می‌توانند تقریبا در تمامی وسایل خانه خریداری شده از ایکیا جایگذاری شوند.

حتی اگر محصولات خود را از پیش خریداری کرده باشید بازهم مشکلی نخواهد بود و ایکیا به شما یک مته ویژه را نیز خواهد فروخت تا بتوانید حفره‌ای دقیق برای جایگزین کردن بخش شارژر در بدنه لوازم خانگی خود ایجاد کنید. این شارژرها در میز، مبل، صندلی و تقریبا هر مکان قابل تصوری نصب می‌شوند و از رنگ و بافتی مشابه محصول اصلی برخوردار هستند تا ظاهر خانه را خراب نکنند.

قیمت پایه برای این محصولات برابر با 28 دلار است و علاوه بر آن نیز در صورتی که تلفن همراه شما قابلیت شارژر بی‌سیم نداشته باشد نیز می‌توانید برای آن قاب‌های ویژه ایکیا را خریداری کنید که این قابلیت را به دستگاه مورد نظر خواهد افزود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها