در این فیلم بیننده شاهد جشن عروسی فوق‌العاده باشکوه و افسانه‌ای عبدالملک کوچکترین فرزند سلطان برونئی«حسن البولکیا» و ملکه «صالحه» همسر این سلطان خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۸۳۱۶
جشن ازدواج پسر سلطان برونئی بر روی دریایی از طلا + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، جشن ازدواج شاهزاده «عبدالملک» که 31 سال دارد و و دومین نفر برای تصدی مقام سلطان برونئی در آینده است با عروس 22 ساله کارشناس سامانه‌های رایانه‌ای و مربی فناوری اطلاعات است با حضور جمع زیادی از اعضای خانواده، دوستان و شخصیت های داخلی و خارجی در قصر سلطان در پایتخت برونئی برگزار شد.

سلطان حاج حسن البولکیا پادشاه کشور اسلامی سلطان نشین مشروطه برونئی که در آسیای جنوب شرقی قرار گرفته است با ۲۰ میلیارد دلار ثروت، شانزدهمین مرد ثروتمند جهان و پس از پادشاه تایلند، دومین پادشاه پولدارجهان است. او بزرگترین کلکسیونر خودروهای گران‌قیمت دنیا است. قصر سلطان برونئی 1788 اطاق داشته و دارای سالنی طلایی به نام «نور الایمان» است و هواپیمای اختصاصی او نیز از طلا ساخته شده است.

عروس در این مراسم گردنبندی از زمرد به اندازه‌ حبه‌های انگور، کفش کریستال و دسته گلی ساخته شده از سنگ های قیمتی به جای گل طبیعی داشت و تاجی ساخته شده از الماس بر سر داشت که با شش زمرد به شکل اشک تزیین شده بود.

در این جشن شرکت 7 نفر از مقام های مالزی و یک مقام عربستانی داشتند.

این اولین بار است که این زوج از زمان آغاز مراسم جشن در 5 آوریل 2015 تا زمان حاضر با لباس بسیار فاخر سنتی در سالن طلایی کاخ «نور الایمان» با یکدیگر مشاهده شده‌اند.

منبع: العالم

ترجمه و تدوین: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها