نخستین جلسه هماهنگی پلیس با رسانه ملی در سال ۹۴ با حضور ریاست سازمان صدا و سیما و فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونین رسانه و پلیس برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۸۲۲۷
جلسه هماهنگی پلیس با رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ابتدای این جلسه معاونان ناجا و رسانه ملی به بیان دیدگاه های خود و راه های تعامل بیشتر صدا و سیما و نیروی انتظامی بویژه در زمینه آموزش، تبلیغات، ارتقای شاخص های نظم اجتماعی و ‌استفاده از ظرفیت های مردمی برای کاهش آسیب های اجتماعی پرداختند.

سردار سرتیپ اشتری در ادامه از اقدامات رسانه ملی در پوشش اخبار ترافیکی و سفر در ایام نوروز تشکر کرد.

دکتر سرافراز نیز با ابراز آمادگی برای همکاری بیشتر با نیروی انتظامی، برنامه ریزی دقیق را برای تعامل ناجا و رسانه ملی در آینده خواستار شد.

تاکید رئیس رسانه ملی بر همکاری بیشتر صدا و سیما و ناجا

رئیس رسانه ملی بر همکاری بیشتر صدا و سیما و نیروی انتظامی تاکید کرد.

سرافراز پس از جلسه با فرمانده و برخی معاونان نیروی انتظامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نیروی انتظامی با بسیاری از شئون مردم در صحنه جامعه ارتباط دارد و مردم توقع دارند معضلات اجتماعی از طریق این نیرو حل شود.

وی افزود: صدا و سیما باید کمک کند و به مردم آموزش دهد که چطور از جرایم جلوگیری شود یا اگر جرمی اتفاق افتاد راه حل برای آن پیدا شود.

سرافراز گفت: هر چه همکاری صدا و سیما با نیروی انتظامی در بخش‌های آموزش و آگاهی بخشی به مردم بیشتر باشد به موضوع پیشگری از جرایم کمک می شود.

رئیس رسانه ملی افزود: ان شاءالله با افزایش این همکاری شاخص های منفی که در صحنه جامعه ما هست‌ کم شود.

رسانه ملی پل ارتباطی ناجا و مردم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رسانه ملی پل ارتباطی ناجا و مردم است و به دلیل اهمیت موضوعات و ماموریت های نیروی انتظامی، تعامل با صدا و سیما می تواند اقدامات پیشگیرانه ما را تقویت کند.

اشتری پس از نشست با رئیس و برخی معاونان رسانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: هر چه قدر که ما این تعامل و همکاری را بیشتر کنیم می توانیم از جرایمی که در جامعه رخ می دهد پیشگیری کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ارتباط بسیار خوبی بین صدا و سیما و نیروی انتظامی وجود دارد ابراز امیدواری کرد: با برنامه های جدیدی که در نیروی انتظامی در دست اقدام است و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما بتوانیم ارتباط با مردم را بیشتر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها