جواد فرحانی تهیه‌کننده «خندوانه» درباره زمان پخش سری جدید این برنامه و ویژگی‌های آن گفت: از هفته آینده شنبه ۲۹ فروردین سری جدید «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و این سری وسعت پروژه افزایش بسیاری پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۸۸۱۷۳
تماشاچیان خندوانه سه‌برابر می‌شوند
وی افزود:‌ از جمله اینکه ما به استودیو جدیدی رفته‌ایم، دکور تازه‌ای داریم و حضور مردم در استودیو هم سه برابر شده و ما هر شب بالای ۱۰۰ نفر تماشاچی داریم. از آنجایی که شبکه نسیم سراسری شده است، عوامل «خندوانه» در همه استان‌ها حضور دارند و با مردم برنامه ضبط می‌کنند.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه دوربین‌های «خندوانه» به خارج از کشور و نزد ایرانیان دور از وطن نیز خواهد رفت، تأکید کرد: البته ما شاکله اصلی برنامه را حفظ کرده‌ایم، از جمله رامبد جوان که همواره در برنامه حاضر است و هر شب یک مهمان دارد اما آیتم‌های جدید بسیاری نیز به کار اضافه کرده‌ایم.

فرحانی یادآور شد: یک عروسک به برنامه پیوسته است که محمد بحرانی صداپیشگی آن را برعهده دارد. اما در مجموع «خندوانه» همان «خندوانه» است و چارچوب و ساختار اصلی خود را حفظ کرده است اما بخش مهمی از تغییرات ما به دکورمان برمی‌گردد.

وی از ذکر ویژگی‌های دکور پرهیز و اعلام کرد می‌خواهد شنبه همه مردم غافلگیر شوند و ادامه داد: در بخش حضور شخصیت نیما هم کارهای جالب و طراحی جدیدی شکل گرفته است.

تهیه‌کننده «خندوانه» تصریح کرد: ما نزدیک به سه چهار ماه کار شبانه‌روزی داشته‌ایم و پیش تولیدی داشته‌ایم که این روزها حتی فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هم چنین پیش تولیدی ندارند.

فرحانی با اشاره به ایده‌ها و نگاه و رنگ و لعاب جدید در «خندوانه»، اظهار کرد: تعداد و تنوع کمدین‌ها را در برنامه بیشتر کرده‌ایم و چهره‌های متفاوتی به برنامه می‌آیند که حضور آنها باز هم برای مردم غافلگیری خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد ساخت تیتراژ جدید برنامه نیز توسط بهرام عظیمی ساخته می‌شود و تا ۱۵ روز دیگر آماده خواهد شد. (همشهری آنلاین)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها