این کنترل از راه دور بسیاری از ابزارهای خانه شما را کنترل می‌کند

خانه هوشمند در دستان تو

یک کنترل از راه دور ویژه می‌تواند ما را از داشتن چندین کنترل از راه دور خلاص کند و محصول جدیدی به نام Sideclick امکانات بسیاری از کنترل‌های موجود در خانه را در یک بسته واحد به شما عرضه می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۱۴۹
خانه هوشمند در دستان تو

جام جم کلیک: بسیاری از شرکت‌ها برای محصولات خود امکانات بسیار فراوانی را تامین می‌کنند و این امکانات معمولا در قالب یک کنترل از راه دور بزرگ به شما عرضه می‌گردند. در خانه‌های ما دستگاه‌های پخش تصویری، دستگا‌ه‌های پخش صوتی، تلویزیون‌ها، ست‌آپ‌ باکس‌ها و چندین و چند محصول دیگر وجود دارند که هر یک از آن‌ها برای خود یک کنترل از راه دور خاص دارند. حال با داشتن این همه کنترل، گاهی از اوقات با دردسر یافتن کنترل مناسب برای دستگاه مورد نظر خود روبرو می‌شویم.

در آینده این شانس وجود دارد که کنترل‌های از راه دور به تنها چهار یا پنج دکمه مجهز باشند که یکی برای روشن و خاموش کردن، دومی برای رفتن به ست‌آپ باکس مورد نظر، سومی و چهارمی برای کم و زیاد کردن صدا هستند. با الهام از این موضوع نیز یک کنترل مادر ساخته شده است. این کنترل مفید، ارزان و ساده‌سازی شده که تنها از 4 دکمه تشکیل شده است و تمام چیزهایی که شما به آن نیاز دارید را در خود جای داده است.

این دستگاه Sideclick نام دارد و ریموت کنترلی بسیار ساده شده و عمومی است که گیرنده‌ای برای ست‌آپ باکس شما محسوب می‌شود. این گیرنده بر روی دستگاه‌هایی نظیر تلویزیون‌های فایر از شرکت آمازون، فلش گیرنده تلویزیون از شرکت آمازون، تلویزیون اپل، تلویزیون روکو و غیره کار می‌کند. این دستگاه با دو باتری AAA کار می کند و البته بهتر از همه این ها، شما می توانید به 6 دکمه آن برنامه بدهید که کارکردی که شما از آن‌ها می خواهید را داشته باشند. این کنترل می‌تواند هر یک از امواج مادون قرمز برای هر دستگاه را به حافظه خود سپرده و با هریک از آن‌ها بر اساس امکان مورد نیاز کار کند. قیمت این کنترل تنها 20 دلار است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
۰
۰
ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها