مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با بیان اینکه امسال ۳۶ هزار و ۵۹ نفر دوره آموزش‌های مهارتی دولتی در این استان ارائه شده، گفت:

مهارت‌های خدماتی در صدر استقبال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فارس

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در سال گذشته خدمات آموزش‌های مهارتی به افراد در استان بالغ بر 9 میلیون و 446 هزار و 319 نفر ـ ساعت بوده است.
کد خبر: ۷۸۷۸۳۲
ارائه 9 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی به اصفهانی‌ها

آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه محسوب می‌شود و توانمند‌سازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

اصفهان نیز یکی از استان‌های صنعتی سطح کشور تلقی می‌شود که ارتقای سطح مهارتی افراد برای اشتغال در بخش‌های صنعت در استان را در اولویت قرار داده است.

در این راستا، آموزش فنی و حرفه‌ای استان همه ساله با تمام توان نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان اقدام می‌کند.

ابوطالب جلالی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی گفت: به دلیل موقعیت صنعتی و وجود ظرفیت‌های کشاورزی سیاست این اداره‌کل تعدیل رشته‌های خدمات و واگذاری آنها به بخش خصوصی و همچنین افزایش ظرفیت‌های صنعت و کشاورزی بوده است.

وی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقدامات صورت پذیرفته تاکنون را در حوزه دولتی در خوشه خدمات 21 درصد، صنعت 55 درصد، خوشه فرهنگ و هنر 12 درصد و خوشه کشاورزی 12 درصد اعلام کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: با وجود 450 کارگاه آموزشی در استان، در سال گذشته ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد به میزان 9 میلیون و 446 هزار و 319 نفر ـ ساعت در بخش دولتی بوده است.

اصفهان ـ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها