هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی، پیروزی را با تساوی عوض کرد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی که تا دقیقه 90 برابر الاهلی عربستان پیش بود گل تساوی را برابر این تیم دریافت کرد تا دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد.
کد خبر: ۷۸۵۴۲۷
تراکتورسازی، پیروزی را با تساوی عوض کرد

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان عصر امروز سه شنبه در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان تونی اولیویرا روی اشتباهات مدافعان خود برابر این تیم 2 - 2 متوقف شد.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه تراکتورسازی که از حمایت بیش از ۳۰ هزار هوادار خود بهره مند بود حملات پرشماری را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست قفل دروازه حریف را باز کند.

در نیمه دوم حملات تیم تراکتورسازی افزایش یافت و سرانجام در دقیقه ۵۹ بود که ادینیو دروازه الاهی عربستان را گشود. او که روی پاس تیموریان درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود با ضربه بغل پای خود دروازه الاهلی را نشانه رفت که توپ وی با برخورد به مدافع حریف از بالای سر دروازه بان حریف به درون دروازه رفت.

این گل را الاهلی در دقیقه ۷۳ پاسخ داد. عمر السوما در گوشه راست محوطه جریمه تراکتورسازی در حالی که چندین بازیکن حریف را پش روی خود می دید با حرکتی انفرادی و ضربه‌ای دقیق دروازه حامد لک را باز کرد.

تراکتورسازی که بار دیگر فشار را روی دروازه الاهلی افزایش داده بود در دقیقه ۷۷ به گل دوم خود رسید. شاهین ثاقبی روی کرنر ارسالی تیموریان با ضربه سری محکم برای دومین بار دروازه الاهلی را گشود تا بار دیگر از این تیم پیشی بگیرد.

این اما پایان کار نبود. الاهلی در ادامه کار یک بار روی ضربه کاشته تیر دروازه تراکتورسازی را به لرزه در آورد و در دقیقه ۹۰ بود که عمر السوما برای دومین بار گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در وقت های اضافه این بازی نیز فرشاد احمدزاده با دریافت مستقیم کارت قرمز از داور ژاپنی اخراج شد.

با این نتیجه الاهلی 8 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. تراکتورسازی هم با 4 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها