این روزها دسترسی به بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌های تلفن‌همراه به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است، اما بسیاری از این اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایگان برای کسب درآمد به نمایش تبلیغات روی دستگاه هوشمند شما می‌پردازند. متاسفانه گاهی این تبلیغات به‌صورت ویدئویی است و در صورتی‌که شما برای دسترسی به اینترنت از دیتای سیمکارت تلفن همراه خود کمک بگیرید موجب می‌شود بسرعت ترافیک مجاز شما به پایان برسد.
کد خبر: ۷۸۵۱۰۵
محدودیت استفاده از 3G در آیفون

اگر از هوشمندهای اپل همچون آیفون استفاده می‌کنید و دوست دارید بدون استفاده از هیچ برنامه‌ اضافه‌ای، دسترسی برخی برنامه‌ها به شبکه‌3G را مسدود کنید تا مانع مصرف ترافیک اختصاص یافته شوید می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1 ـ از فهرست برنامه‌ها روی Settings فشار دهید.

2 ـ در صفحه‌ تنظیمات، روی گزینه‌ Cellular فشار دهید.

3 ـ مطمئن شوید گزینه‌ Cellular Data فعال است.

4 ـ در ادامه پس از فعال کردن گزینه‌ Cellular Data، فهرستی از برنامه‌های مجاز برای دسترسی به شبکه دیتای سیمکارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با غیرفعال کردن کلید مقابل هریک از برنامه‌ها و بازی‌های موردنظر، دسترسی آنها به اینترنت سیمکارت را غیرفعال کنید.

توجه داشته باشید در این روش فقط دسترسی به اینترنت سیمکارت محدود می‌شود و چنانچه به ارتباط وای ـ فای دسترسی داشته باشید نرم‌افزار موردنظر قادر به اتصال به شبکه اینترنت خواهد بود. با استفاده از این روش می‌توانید دسترسی همه برنامه‌ها و بازی‌ها، ابزارهای مدیریت ایمیل و... بجز مرورگر اینترنتی یا نرم‌افزارهایی همچون وایبر را در حالت اتصال به شبکه‌ دیتای سیمکارت مسدود کنید.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها