دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ازاین هفته در حالی آغاز می شود که شرایط سه تیم ایرانی تا این مرحله چندان مطلوب نیست اما پرسپولیس بدون سرمربی در صدر گروه «A» بهترین موقعیت را بین نمایندگان ایران دارد.
کد خبر: ۷۸۵۰۱۰
پرسپولیس به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر گروه «A»

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا (سه شنبه 18 و چهارشنبه 19 فروردین) در دو منطقه شرق و غرب این قاره پیگیری می شود.

پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه میزبان النصر عربستان است که با اختلاف یک امتیاز با این تیم عربستانی در صدر گروه ای ایستاده است.

پرسپولیس دردیدار قبلی خود مقابل النصر در عربستان سه بر صفر شکست سنگینی را پذیرا شد و روز چهارشنبه برای جبران این شکست در ورزشگاه آزادی فرصت دارد.

بجز پرسپولیس سه نماینده دیگر ایران شامل نفت تهران، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان شرایط مطلوبی در گروه های خود ندارند و هر سه تیم در رده سوم گروه های خود ایستاده اند.

حمیددرخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیروز استعفا داد و حسین عبدی بصورت موقت جانشین وی شد.

مسئولان پرسپولیس امروز در استانبول در حال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای قبول سرمربیگری این تیم هستند.

دیدارهای روز سه شنبه

گروه B:

العین امارات - پاختاکور ازبکستان

الشباب عربستان - نفت تهران

در این گروه العین امارات با 5 امتیاز صدرنشین است. پاختاکور ازبکستان با چهار امتیاز در رده دوم و نفت تهران نیز با چهار امتیاز در رده سوم ایستاده اند. الشباب عربستان با دو امتیاز در انتهای این گروه است.

گروه D:

تراکتورسازی تبریز - الاهلی عربستان سعودی

نسف ازبکستان - الاهلی امارات متحده عربی

دراین گروه الاهلی عربستان با هفت امتیاز در مکان اول قرار دارد. نسف ازبکستان با چهار امتیاز و تراکتور سازی تبریز با 3 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم را در اختیار دارند. الاهلی امارات نیز با دو امتیاز در انتهای این گروه است.

گروه F:

سئونگنام - گوانگژو آر اند اف

بوریرام یونایتد- گامبا اوزاکا

بوریرام با 7 امتیاز درصدر و سئونگنام با 6 امتیاز در مکان دوم قرار دارند. گوانگژو سه امتیازی و اوزاکا یک امتیازی هستند.

گروه H:

وسترن سیدنی ووندررز - اف سی سئول

کاشیما آنتلرز- گوانگژو اورگراند

گوانگژو چین با 9 امتیاز در صدر است. وسترن سیدنی استرالیا با چهار امتیاز و اف سی سئول با چهار امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. کاشیما ژاپن بدون امتیاز در قعر گروه ایستاده است.

دیدارهای روز چهارشنبه

در گروه A:

پرسپولیس - النصر عربستان

لخویا - بنیادکار

پرسپولیس با شش امتیاز در صدر قرار دارد و النصر عربستان با اختلاف یک امتیاز در رده بعدی ایستاده است. لخویا قطر با چهار امتیاز در مکان سوم و بنیادکار ازبکستان با یک امتیاز در قعر گروه قرار دارد.

گروه C:

لوکوموتیو - السد

الهلال - فولاد خوزستان

در گروه «C» السد قطر با هفت امتیاز صدر گروه را در اختیار دارد. الهلال عربستان با چهار امتیاز در رده دوم و فولاد خوزستان با 3 امتیاز در مکان سوم ایستاده اند. لوکوموتیو ازبکستان نیز با یک امتیاز در قعر گروه قرار دارد.

گروه E:

شاندونگ لیوننگ - کاشیوا ریسول

بکامکس بین دونگ- جئونبوک هیوندای موتورز

در این گروه، تیم هیوندای کره جنوبی با 7 امتیاز صدرنشین است. کاشیوا ریسول ژاپن نیز با هفت امتیاز در رده دوم ایستاده است. شاندونگ چین با سه امتیاز در رده سوم و بکامکس بدون امتیاز در قعر این گروه است.

گروه G:

اوراوا رد دایاموندز- بیجینگ گوان

سوون سامسونگ- بریزبن روئر

در این گروه بیجینگ گوان چین با 9 امتیاز صدر گروه را در اختیار دارد. سامسونگ کره جنوبی و بریزبن استرالیا هر یک با چهار امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. اوراوا ژاپن بدون امتیاز در انتهای این گروه است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها