کلاهبرداری 9 میلیارد ریالی با وکالتنامه جعلی

دایی و خواهر زاده کلاهبردار دستگیر شدند

دو کلاهبردار حرفه ای که با جعل اسناد ملکی بیش از 9میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۴۱۲۲
دایی و خواهر زاده کلاهبردار دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت پرونده ای از کلانتری سیدی شهر مشهد مبنی بر کلاهبرداری با جعل اسناد ملکی توسط فردی کلاهبردار موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با دعوت از شاکی پرونده تحقیقات تخصصی را آغاز کردند.

در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد، متهم با همکاری خانمی جوان در نقش خریدار و فروشنده با حضور در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی در شهر مشهد با جعل امضا اقدام به تنظیم وکالتنامه جعلی و معامله صوری می کردند.

کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ادامه تحقیقات با بررسی دقیق مدارک تنظیم شده و اطمینان از جعلی بودن امضاهای ثبت شده دستگیری متهم را دستور کار خود قرار دادند.

تیم رسیدگی کننده پرونده با شناسایی متهم 40 ساله به نام «مجید» تحقیقات گسترده ای را شروع و پس از یک سری تحقیقات میدانی با شناسایی پاتوقش در یکی از مناطق شهر مشهد او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ بیدمشکی گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به دو فقره جعل اسناد ملکی و فروش مال غیر با وکالتنامه جعلی با ارزش ریالی بیش از 9 میلیارد ریال با همکاری خواهرزاده اش به نام «مهسا» (25 ساله) اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی افزود: در این رابطه همدست متهم ‌نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها