ساعاتی پیش مایکروسافت رسما اپلیکیشن Office Lens را برای اندروید و iOS منتشر کرد. در صورتی که به دنبال استفاده از یک اپلیکیشن به منظور اسکن انواع اسناد از روی سطوح متفاوتی هستید، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن و بدون نیاز به رعایت زاویه‌ی خاصی، اسکن‌های مورد نظر خود را تهیه کنید.
کد خبر: ۷۸۳۷۵۷
آفیس لنز برای اندروید و iOS منتشر شد

به گزارش جام جم کلیک: با استفاده از اپلیکیشن Office Lens می‌توان تصاویر مورد نظر را از زوایای مختلف ثبت کرد و این تصاویر را از ناحیه‌ی مورد نظر در قالب تصویر واضحی مشاهده کرد. با استفاده از آفیس لنز می‌توان تصاویر را از انواع سندها نظیر کارت‌های اعتباری، تخته‌ سفید یا هر سطح دیگری که نوشته‌ای روی آن ثبت شده، تهیه کرد.

نکته‌ای که این اپلیکیشن را در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های موجود در بازار متفاوت می‌کند، امکان ثبت تصاویر بدون در نظر گرفتن زاویه‌ی عکاسی است. یعنی می‌توان از هر زاویه‌ای تصویر مورد نظر را ثبت کرد که در اینصورت اپلیکیشن با اعمال تغییرات تصویر مناسب را استخراج خواهد کرد. آفیس لنز حتی قادر است تصاویر ثبت شده را در قالب سند آفیس برای ویرایش در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین امکان ذخیره سازی تصاویر بصورت PDF نیز پیش بینی شده است.

البته هنوز نسخه‌ی پیش نمایش آفیس لنز برای اندروید منتشر شده که برای دریافت آن باید در صفحه‌ی گوگل‌پلاس این اپلیکیشن ثبت نام کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبلاگ آفیس مراجعه کنید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها