مجموعه کلاه قرمزی امسال هم یکی از پر بیننده ترین برنامه های سیماست. بچه ها و بزرگترها دوستش دارند و خیلی از ستاره ها به خانه آقای مجری می روند تا مهمان مردم باشند.
کد خبر: ۷۸۳۶۷۷
چرا کلاه قرمزی و دوستانش به برنامه 90 نرفتند؟
یکی از برنامه های پر طرفدار تلویزیون در عیدهای نوروز مجموعه کلاه قرمزی است. برای عید سال 93 ، از مدت ها قبل اعلام شده بود که احتمالا عادل فردوسی پور مهمان یکی از برنامه های این مجموعه است و در مقابل برای آخرین برنامه سال 92 90 هم این عروسک ها به استودیوی 90 می‌روند اما هیچ وقت این اتفاق نیفتاد و این دو برنامه محبوب با هم گره نخوردند.

اما چرا این اتفاق افتاد؟ ایرج طهماسب و حمید جبلی که هیچ گاه عروسک های شان را در این سال ها از استودیوهای شان بیرون نبرده اند در این باره می گویند:« هویت این عروسک ها در دل آن فضا و ان برنامه است. اگر ما این عروسک ها را از این استودیو خارج کنیم ، دیگر آن هویت شان را از دست می دهند و جذابیت شان را ندارند.»

این دلیلی است که آنها به 90 هم نرفته اند و حتما عادل فردوسی پور هم با برنامه 90 است که هویتش را دارد چون او هم در همه این سال ها همیشه از مصاحبه یا حضور در برنامه های زنده تلویزیونی حتی گریزان بوده است . پس او هم به همین سادگی هیچ وقت در برنامه ای مثل سریال کلاه قرمزی نوروزی حاضر نشده است. (خبرآنلاین)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها