این اصول مد و خوش‌تیپی را حفظ کنید

یک راهنمای آسان: روش انتخاب و ست کردن رنگ لباس

در دیدوبازدیدها چگونه سلیقه لباس پوشیدنتان را نشان می‌دهید؟

۴ شرط زنانه برای خوشتیپ شدن در مهمانی‌های نوروزی

جام جم سرا- برای خیلی‌ها هنوز مهمانی و دید و بازدید عید در جریان است. به همین منظور یک پیشنهاد با چهار شرط را در زمینه لباس پوشیدن در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۷۸۳۰۱۷
۴ شرط زنانه برای خوشتیپ شدن در مهمانی‌های نوروزی

شرط اول

هرگز به پوشیدن کت و دامن‌های یکدست و یکرنگ فکر نکنید! کت‌ودامن انتخابی است با حال و هوایی بغایت رسمی و دقیقاً به همین دلیل اگر سراغ کت‌ودامن‌های یک‌دست و یک‌رنگ بروید ظاهرتان بیشتر از آنکه مناسب دید و ‌بازدیدهای دوستانه نوروزی باشد مناسب یک میهمانی رسمی شام می‌شود. پس شرط اول این‌که کت‌ودامن نوروزیتان را از دو رنگ و حتی دو جنس مختلف که در عین حال باهم هم‌خوانی هم دارند انتخاب کنید.


شرط دوم

حالا نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد. گفتیم که باید پوشیدن کت‌ودامن‌های یک رنگ را فراموش کنید و در عوض به ترکیب رنگ‌ در ظاهرتان فکر کنید؛ اما مراقب ترکیب درست رنگ‌ها باشید؛ شما مختارید هر رنگی را که دوست ‌دارید انتخاب کنید. اما ما پیشنهاد می‌کنیم به جای انتخاب رنگ‌هایی از یک خانواده سراغ رنگ‌های متضاد بروید.
این اختلاف رنگ علاوه بر به رخ کشیدن سلیقه‌تان به شما اجازه می‌دهد اختلاف سایز احتمالی اندامتان را هم درست و حسابی بپوشانید. مثلاً اگر بالاتنه ظریفی دارید رنگ‌های روشن را به کتتان اختصاص بدهید و برای پوشاندن اختلاف سایز بیشتر پایین‌تنه، رنگ‌های تیره را برای دامنتان در نظر بگیرید.


شرط سوم

حتماً باید برای انتخاب رنگ روسریتان وقت بگذارید! وقتی شما با ترکیب رنگ‌ها کار می‌کنید باید سخت مراقب انتخاب‌هایتان باشید؛ چرا که در این شرایط حضور هر رنگ اضافی در پوشش نه تنها جلوه انتخاب اصلیتان را می‌گیرد بلکه آن را نازیبا هم نشان می‌دهد. پس بهتر است در انتخاب روسریتان درست و حسابی دقت کنید و فراموش نکنید که روسری انتخابی شما حتماً باید طرح و رنگی هماهنگ با ترکیب رنگ کت‌ودامن ‌انتخابیتان داشته باشد.
در دید و ‌بازدیدهای زنانه هم می‌توانید به انتخاب یک دستمال گردن فکر کنید. البته دستمال گردنی که بر اساس‌‌ همان قاعده‌ای که گفته شد ترکیبی از‌‌ همان رنگ‌های انتخابی کت‌ودامنتان باشد!


شرط چهارم

حواستان به انتخاب کفش هم باشد! وقتی نوبت به انتخاب کفش می‌رسد باید دو اصل مهم را در نظر بگیرید:
اصل اول رنگ است؛ این اصل به شما می‌گوید که رنگ کفشتان باید با رنگ کتتان یکی باشد. دلیلش هم کاملاً واضح است؛ شما باید در ظاهرتان نوعی هارمونی رنگی برقرار کنید. این هارمونی رنگی هم ایجاب می‌کند که کفش‌ را به رنگ‌ کتتان انتخاب کنید.
اصل دوم کفش است! بر اساس این اصل باید بروید سراغ کفش‌هایی با پاشنه‌های سه یا دست کم پنج‌ سانتی؛ چرا که پاشنه‌هایی بلند‌تر از این، باعث می‌شود ظاهر شما بیشتر از آنکه با حال‌وهوای صمیمانه یک عید‌دیدنی کوتاه جور در بیاید برای یک میهمانی رسمی مناسب باشد.
اگر جزو آن دسته از بانوانی هستید که میانه‌ای با کفش‌های پاشنه‌دار ندارند نگران نباشید؛ ما برای شما هم یک پیشنهاد ویژه داریم: در این شرایط بهترین گزینه برای شما انتخاب کالج است. البته نه یک کالج معمولی، بهتر است کالج انتخابی شما براق یا‌‌ همان ورنی خودمان باشد. این ویژگی ساده ظاهر رسمی‌تری به کفش راحت شما می‌دهد. (آزاده تنها/ ایران بانو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Germany
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۰
۰
با این گرانی و بدبختی مردم نون (دانه ای 1000 تومان) ندارند بخورند شكم خودشان و زن و بچه شون را سیر كنند حالا از رنگ لباس و تشریفات و مد روز صحبت می شود. برو به فكر نون باش كه خربزه آبه
جان
United Kingdom
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۰
۰
كاشكی قیمت نان 2000تومان بشه تا كمی ارزش بهش بدن-برای 100تومن با راننده چونه میزنند نمیدونم وقتی مانتو 30هزارتومن رو 200هزار تومن میدن اقایون خصوصا خانمها میگن خوبه - بیچاره كم گرفت.
درمورد رنگها كاملا موافقم كه ازچند رنگ بایداستفاده كرد سفید زمانی مفهوم پیدا میكند كه سیاهی باشد-اما اكثرا به دنبال ست كردن در ودیوار وپرده ولباس به یك زمینه رنگی هستند كه این روح وجذابیت خاصی نداره وتكراری وخسته كننده است.مثل زندگی تكراری كه كسل كننده میشه-رنگهای متنوع وگرم خصوصا طبیعی زیبایی وشادی رو به ارمغان میاورد ونوازش دهنده چشم های روشن شما میشود.

نیازمندی ها