رئیس جامعه دفاتر خدمات مسافرت هوایی وجهانگردی کیش گفت: با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، معاونت گردشگری ودفاتر خدمات مسافرت هوایی کیش برای محو بازار سیاه فروش بلیت هواپیما پرواز چارتر مشخص کرد.
کد خبر: ۷۸۲۸۹۱
مسافران برای برگشت بلیت گران نخرند

سید مهدی ذکایی در مورد شایعاتی در خصوص بازار سیاه بلیت هواپیما به تهران در جزیره کیش گفت: با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، معاونت گردشگری و دفاترخدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کیش برای محو بازار سیاه فروش بلیت هواپیما؛ در روزهای پایانی تعطیلات نوروز از کیش به تهران بلیت هواپیما با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در دفاتر مسافرتی بفروش می رسد.

وی افزود: از تاریخ نهم فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروز نرخ بلیت با پروازهای چارتر از جزیره کیش به تهران برای آن دسته از گردشگران و مسافرانی که به هر دلیلی نتوانستند بلیت برگشت خود را از کیش به تهران خریداری و یا تهیه کنند با نرخ مصوب 245 هزار تومان می توانند از آژانس های مختلف مسافرت هوایی در جزیره کیش خریداری کنند.

ذکایی یادآور شد: در تعطیلات سال گذشته نرخ بلیت از کیش به تهران در بازار سیاه با قیمت های بسیار بالا و به چند برابر نرخ مصوب بخاطر شرایط ویژه پایان تعطیلات نوروزی فروخته می شد و بیش از دوهزار نفر از گردشگران و مسافران بلیت برگشت نداشتند، سعی شد با چارتر کردن چند هواپیما این مشکل را حل کردیم. امسال این تصمیم را از تاریخ های زودتر از سال گذشته آغاز کردیم.

رئیس جامعه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کیش افزود: با وجود اطلاعیه ها و مصاحبه های مختلف بارها اعلام شده است که گردشگران و مسافران عزیز حتما بلیت رفت و برگشت خود را به کیش به ویژه تهران تهیه کنند، اما تجربیات سال های گذشته نشان داد تعداد بسیاری از هموطنان به دلایل مختلفی نتوانستند بلیت بازگشت خود را خریداری کنند، بر همین اساس امسال با همکاری خوب هواپیمایی کشوری و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با برقراری پروازهای فوق العاده چارتر با نرخ مصوب در راستای رفاه مردم این مشکل را حل کردیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها