ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

شماره‌های ضروری برای مسافران و نحوه شکایت از خدمات گردشگری

جام جم سرا- ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان درخواست کرد شکایت‌های خود از نحوه خدمات رسانی بخش‌های مختلف را گزارش دهند.
کد خبر: ۷۸۲۶۳۸
شماره‌های ضروری برای مسافران و نحوه شکایت از خدمات گردشگری

متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:

گروه‌های بازرسی به منظور نظارت جامع بر نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کسب نظرات آن‌ها در راستای ارزیابی و ارتقای امکانات و خدمات گردشگری به ۳۱ استان کشور اعزام شده‌اند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات از گردشگران نوروزی در خواست می‌کند هرگونه نقصان در خدمات گردشگری را به واحدهای رسیدگی به شکایات مستقر در ستادهای اجرایی خدمات سفر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر یک از استان‌ها اطلاع دهند.

همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ نیز به صورت شبانه نوروزی آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مسافران و گردشگران از خدمات گردشگری شامل مراکز اقامتی، تورهای مسافرتی، مجتمع‌های بین راهی و پذیرایی است.

لازم به ذکر است علاوه بر انتقال شکایات خدمات گردشگری، مسافران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به مراکز ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها که در محل‌های پرتردد استقرار یافته‌اند نیاز به اسکان، اطلاعات، امور بهداشتی و ایمنی خود در سفرهای نوروزی را تامین کنند.

بر مبنای اطلاعیه صادر شده هم اکنون علاوه بر سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹، شماره‌های ارتباط مردمی: ۱۳۴ آخرین وضعیت آب و هوایی، ۱۱۲ امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱۵ اورژانس، ۱۴۱ اطلاع رسانی راه‌های کشور، ۱۲۴ اعلام شکایات از گرانفروشی و نیز ۱۵۴۰ وضعیت محیط زیست در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی قرار دارند. (آنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
حمید ابوالفتحی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
با سلام بسیار كار عالی كه یه جایی برای شكایت در خصوص گردش گری وجود داره.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها