کمپانی سوئیسی وکتور از دو مدل ساعت هوشمند رونمایی کرده است که ادعا می‌شود باتری آنها 30 روز شارژدهی دارد.
کد خبر: ۷۸۲۴۲۹
ساعت‌ هوشمند وکتور با طول عمر باتری 30 روزه

به گزارش جام جم کلیک: ساعت‌ها وکتور شامل دو مدل Luna با صفحه گرد و Meridian با صفحه مستطیل‌شکل است، ولی موضوع طراحی یا نام برند این ساعت‌ها نیست و نکته مهم این است که توسعه‌دهندگان این شرکت مدعی شده‌اند باتری ساعت‌های آنها 30 روز دوام می‌آورد. بله! درست شنیدید 30 روز، نه 30 ساعت! اگرچه به نظر می‌رسد در صورت استفاده از امکانات دستگاه این رکورد محقق نخواهد شد. ساعت‌های وکتور می‌توانند پیام‌ها را بر روی صفحه خود نمایش دهند و با دستورات IFTTT کار می‌کنند.

این کمپانی که توسط تیمی متشکل از مدیر عامل قبلی Timex یعنی جو سانتانا و استیو جارویس طراح پیشین نایکی رهبری می‌شود، هیچ اشاره‌ای به امکانات و قابلیت‌های ساعت خود نکرده‌اند. حتی درباره پلتفرم مورد استفاده روی ساعت‌های وکتور نیز صحبتی نشده است، ولی مدیر روابط عمومی وکتور اشاره کرده است این ساعت‌ها نه تنها به خوبی با دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل سازگار می‌شوند، بلکه از دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی نیز پشتیبانی خواهند کرد.

اواخر تابستان سال جاری میلادی ساعت‌های وکتور وارد بازار خواهند شد، ولی اگر قصد پیش‌خرید آنها را دارید این امکان برای برخی مدل‌ها از هم‌اکنون فراهم شده است.

مدل لونا با بند پلاستیکی سیاه یا چرم قهوه‌ای 349 دلار قیمت دارد و مدل مریدین با بند پلاستیکی سیاه برچسب قیمتی مناسب‌تری داشته و برای آن باید 199 دلار بپردازید. همانطور که در تصاویر می‌بینید قرار است مدل‌های پرطرفدار دیگری با بند فلزی ضد زنگ نیز عرضه شود که قطعا باید بیش از مدل لونا برای آن دست به جیب شوید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها