مدتی است وقتی با رایانه به اینترنت وصل می‌شوم، هشدار تایید گواهی امنیتی ورود به سایت در مرورگر فایرفاکس نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۳۴۰
پرسش و پاسخ: نمایش هشدار گواهی امنیتی در مرورگر

علی رستمی از سراب: مدتی است وقتی با رایانه به اینترنت وصل می‌شوم، هشدار تصویری در مرورگر فایر فاکس ظاهر می‌شود و از طریق کلیک روی گزینه‌ها به‌صورت:

Add Exception → Confirm security Exception→ I understand the risks

کانکت می‌شوم و بعد از دو سه بار کانکت شدن در طول روز اتصال اینترنتی من قطع می‌شود که بعد از نصب دوباره ویندوز کانکت می‌شوم.

پاسخ کلیک: مشکل اول شما که به‌نمایش درآمدن پنجره‌ تائید گواهینامه امنیتی است، به تاریخ ویندوز شما مربوط است. آن‌طور که در تصویر ارسالی مشاهده کردیم، تاریخ رایانه‌ شما روی سال 2016 قرار گرفته و این ناهماهنگی در تاریخ موجب نمایش پنجره‌ هشدار گواهینامه‌های امنیتی مرورگر می‌شود. در خصوص قطعی کامل ارتباط با اینترنت پس از چندبار اتصال، نمی‌توان به‌طور دقیق دلیلی ارائه کرد اما توصیه می‌کنیم حتما از یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس معتبر همچون کسپرسکی کمک گرفته و یک‌بار هارد‌دیسک رایانه‌ خود را اسکن کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
MahdiN N
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
۰
۰
اخطارامنیتی گواهی سایت ایستاگرام چیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها