هشدار جدی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فدوی: آمریکا دست از پا خطا کند، ناوهایشان را غرق می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

توان بازدارندگی ایران اجازه حمله را از دشمنان می گیرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ملت ایران مقاومت و ایستادگی را در ۸ سال دفاع مقدس درک کردند و لذا توان بازدارندگی نظام اسلامی اجازه حمله را از دشمنان را می گیرد.
کد خبر: ۷۸۲۱۶۳
توان بازدارندگی ایران اجازه حمله را از دشمنان می گیرد

دریادار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «چشمان شرجی» در مشهد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ماهیت دشمن در حمله به ایران ماهیتی دنیوی و جنگ ایران و عراق ماهیتی حق و باطل داشت، گفت: اکنون نیز این ماهیت حق و باطل میان ما و دشمنان به چشم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت و پیروزی بر دشمن نیازمند خودباوری است، افزود: آمریکا برای حمله به کشورهای اسلامی و به خصوص به ایران ماهیتی دنیوی و باطل را دنبال می کند و می داند که با حمله به ایران ضرر بیشتری را متحمل می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مهم ترین هدفی که کشورها دنبال می کنند اقدام بازدارندگی علیه حمله دشمن است، تصریح کرد: دشمنان ما هر روز عزم خود را در نابودی نظام اسلامی قوی تر و مستحکم تر می کنند اما توان بازدارندگی ما اجازه حمله نظامی را از دشمن گرفته است.

وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از دشمنان اسلام تلاش کردند تا ایران را از بین ببرند اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل ارایه گفتمان جدیدی با عنوان انقلاب در دنیا پایداری خود را به رخ جهانیان کشید.

دریادار فدوی تاکید کرد: در حال حاضر توان جمهوری اسلامی ایران در حدی است که فکر حمله نظامی علیه ایران به سر آنها نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کشور تا این حد توان علمی، رسانه ای، نظامی، اقتصادی و فرهنگی برای نابودی کشور و نظام ما تجمیع نشده بود، افزود: با این وجود باز هم دشمن توان مقابله در برابر ایران را ندارد.

دریادار فدوی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با نیت خدایی در جبهه ها حاضر می شدند و این موضوع در وصیت نامه های آنان نیز به وفور به چشم می خورد و همین نکته موجب ماندگاری آن ها شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: ما اکنون باید همه فعالیت های خود را از این اقدام شهدا الگوبرداری کنیم تا اثر مثبت کار خود را در زندگی ببنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها