پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی را در لوکیشن سریال جدیدشان (شهرزاد) مشاهده می‌کنید. این عکس که به تازگی در سایت های سینمایی منتشر شده است.
کد خبر: ۷۸۲۰۸۱
«پریناز ایزدیار» و «ترانه علیدوستی» پای سفره هفت سین/ عکس

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار و محمد پاک نیت از جمله بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال 1332 رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است. (جام‌جم سیما)

http://s4.picofile.com/file/8177957642/www_Campec_Ir_Parinaz_Izadyar_185.jpg

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
۰
۰
باسلام :نه فیلمی از اینها دیده ام ونه میشناسمشون كه بخواهم نظری بدهم .ایكاش سایت خوب جام جم به جای نشان دادن این دسته ازبازیگران به هنرمندان شاخص تری نظر بیندازد تا بهره بیشتری از آنها ببریم.البته سلیقه ها متفاوت است ومن فقط نقطه نظر خودم را گفتم .خانم ایزدیار لیسانسه گرافیك هستند وخانم علیدوستی لیسانسه كامپیوتر .هیچ گون سنخیتی رشته های تحصیلی این عزیزان با بازیگری ندارد.ایكاش در این حوزه هنری جوانان صاحب این رشته ورود كنند تا سینمای ایران ترقی بیشتری كند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها