سری جدید برنامه «دستپخت­‌های خودمانی» نوروز 94 از شبکه دو پخش می شود.
کد خبر: ۷۸۲۰۷۳
پخش مسابقه آشپزی با اجرای زوج بازیگر

سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو با اجرای سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج هنرمند سینما و تلویزیون در شبکه دو تولید شده است. این مسابقه آشپزی از 6 فروردین هر شب ساعت 20:25 به روی آنتن می رود.

سری جدید دستپخت های خودمانی در ۵۲ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شده و طی آن چهرهای شناخته شده ورزشی، فرهنگی و هنری در زمینه هنرآشپزی مانند پژمان بازغی، شهرام قائدی، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی، مریم سعادت، کمند امیر سلیمانی، مریم کاویانی، زیبا بروفه، شقایق فراهانی، لاله اسکندری و رضا توکلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

http://mihand.ir/wp-content/uploads/2014/01/nima-fallah.jpg

برنامه «دستپخت های‌خودمانی» کاری از گروه خانواده شبکه دو است، پخش فصل نخست این برنامه با اجرای بهار ارجمند آغاز شده و طی آن چهره‌هایی چون مهران غفوریان، ارژنگ امیر فضلی، شهره لرستانی، فقیه سلطانی، رامسین کبریتی، علی انصاریان و مرجانه گلچین در مسابقه آشپزی تلویزیون شرکت کردند.

این مسابقه تلویزیونی بهانه ­ای است که به واسطه آن به سنت­های خوب ایرانی، غذاهای اصیل و مزه­های از یاد رفته کشور عزیزمان ایران پرداخته شود.

از دیگر عوامل «دست پخت­های خودمانی» می‌توان به شیوا مهرزاد طراح، مهدی زرین مدیر تولید، سعید شیخ‌ حسینی هماهنگی و عماد نیاورانی مدیر فنی اشاره کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها