مدیرکل حوزه ریاست کتابخانه ملی از فعالیت شبانه‌روزی آن در نوروز خبر داد و به گردشگران هم پیشنهاد کرد در این ایام از کتابخانه ملی دیدن کنند تا از نزدیک با معماری این بنای عظیم فرهنگی کشور آشنا شوند.
کد خبر: ۷۸۱۸۶۱
فعالیت شبانه‌روزی کتابخانه ملی در ایام نوروز

به گزارش مهر، امین عارف‌نیا، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: کتابخانه ملی فقط در روز اول فروردین تعطیل است و در دیگر روزهای تعطیلات نوروزی میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

به گفته او، کتابخانه ملی از دوم تا چهاردهم فروردین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۷ بعد از ظهر باز است و به ارائه خدمات به اعضا می‌پردازد. علاوه بر آن علاقه‌مندان به بازدید از فضای کتابخانه ملی بویژه گردشگران می‌توانند با مراجعه به کتابخانه از این محل بازدید کرده و با معماری این بنای عظیم و فضاهای متنوع آن از نزدیک آشنا شوند.

عارف‌نیا در رابطه با فعال بودن خدمات عضوگیری کتابخانه هم گفت: امسال تمهیداتی اندیشیده شده تا تمام خدماتی که کتابخانه ملی ارائه می‌کند در ایام نوروز برقرار باشد، به همین دلیل عضوگیری هم در ایام نوروز انجام می‌شود، ضمن آن‌که به منظور تشویق بیشتر هموطنان به کتابخوانی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به تخفیف ۵۰ درصدی در ایام نوروز برای عضویت در کتابخانه یا تمدید عضویت اشاره کرد.

به گفته مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تمام ادارات کتابخانه ملی با شیفت‌بندی در ایام نوروز فعال خواهد بود و پیرو تقاضای اعضای کتابخانه و با موافقت رئیس سازمان، شیفت شب کتابخانه ملی در ایام نوروز دایر است.

عارف‌نیا در پایان فرصت تعطیلات نوروزی را بهترین زمان برای آشتی با کتاب و گنجاندن مطالعه در برنامه‌های روزانه برشمرد و خطاب به علاقه‌مندان کتاب، گفت: مجموعه کتابخانه ملی در این ایام صمیمانه میزبان کتابخوانان و گردشگران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها