بیژن بیرنگ و مهران رسام سه‌شنبه، ۲۶ اسفند در برنامه «خوبی از خودتونه» از لحظه‌های خوش تولید سریال خاطره انگیز «خانه سبز» می‌گویند.
کد خبر: ۷۸۱۴۰۰
پشت‌صحنه دیده نشده «خانه سبز» را امشب ببینید

برنامه «خوبی از خودتونه» امروز با دعوت از بیژن بیرنگ کارگردان و مهران رسام مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» خاطرات این سریال نوستالژیک دهه ۷۰ را زنده می‌کند.

بیژن بیرنگ که مجموعه‌اش این شب‌ها از شبکه دو بازپخش می‌شد، در برنامه «خوبی از خودتونه» از احساسی که پس از سال‌ها به «خانه سبز»اش دارد، صحبت خواهد کرد.

در این برنامه شهرام شکیبا با مهران رسام برادر زنده‌یاد مسعود رسام نیز درباره مراحل تولید این مجموعه محبوب گفتگو خواهد کرد.

پخش پشت صحنه پخش نشده سریال خاطره‌انگیز «خانه سبز» با بازی زنده‌ یاد خسرو شکیبایی، مهرانه مهین‌ ترابی، رامبد جوان، اکرم محمدی و ... و گفتگو با داریوش اسدزاده پدربزرگ «خانه سبز» از دیگر بخش‌های این برنامه گفتگو محور است.

عوامل تولید «خوبی از خودتونه» امشب با یک اتفاق خوب بیژن بیرنگ را شگفت زده خواهند کرد، آنها همچنین به «خانه سبز» همان لوکیشنی که سریال «همسران‌»، «دنیای شیرین‌» و «مجید دلبندم» نیز در آنجا ساخته شده می‌روند و با اهالی این خانه سبز گفتگو خواهند کرد.

مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه دو نیز از دیگر مهمانان برنامه سه‌شنبه «خوبی از خودتونه» خواهد بود، این کارشناس درباره خانه سبز رسانه ملی و تاثیر آن بر خانواده‌های ایرانی صحبت می‌کند.

«خوبی از خودتونه» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از خبر ۲۰:۳۰ و با اجرای شهرام شکیبا روی آنتن شبکه دو می‌رود. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها