موتورولا یکی از پیشتازان عرصه انتشار به‌روزرسانی اندروید آب‌نبات‌چوبی برای دستگاه‌های خود بوده،به طوری که پس از عرضه اندروید ۵ برای خانواده نکسوس اولین گوشی های هوشمندی که این به‌روزرسانی را دریافت کردند نسل دوم موتو جی و موتو ایکس بودند.
کد خبر: ۷۸۱۲۸۹
آپدیت اندروید ۵ برای نسل اول موتوایکس موتورولا

به گزارش جام جم کلیک: موتورولا اخیراً تلاش‌های زیادی برای آپگرید تمام محصولاتش به آخرین ورژن اندروید کرده و می‌توان گفت در انجام این کار موفق بوده است. پس از عرضه اندروید آب‌نبات‌چوبی برای محصولاتی همچون نسل دوم موتو جی و موتو ایکس، امروز آپدیت اندروید ۵ برای نسل اول Moto X موتورولا عرضه شد؛ بدین ترتیب اکنون اکثر گوشی‌های صاحب نام موتورولا از آخرین نسخه رسمی اندروید بهره می‌برند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که برخی کاربران نزدیک به موتورولا که از گوشی نسل اول موتو ایکس استفاده می‌کنند، پیغامی مبنی بر با آماده بودن به‌روزرسانی نسخه ۵.۰.۲ اندروید دریافت کرده‌اند. لازم به ذکر است که موتورولا اعلام کرده که هیچ برنامه خاصی در رابطه با عرضه نسخه ۵.۱ اندروید برای نسل اول موتو ایکس ترتیب نداده است. در هر حال بر اساس شواهد انتشار این نسخه هم اکنون در مناطق خاصی انجام شده، اما کمپانی سازنده وعده انتشار آن برای سایر بازارها در هفته‌های آینده را داده است.

برای نصب اندروید ۵ بر روی موتو ایکس نسل اول لازم است که آخرین ورژن Motorola Update Services روی دستگاه نصب شده باشد و کاربران با فشار دادن دکمه More Info مطلع خواهند شد که آیا این پیش نیاز را دارند یا خیر.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها