تحویل ۵۰۰ واحد مسکن ویژه در خرداد

پرونده مسکن مهر تهران امسال بسته می شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:‌ تا هفته دولت سال 94 تمام واحدهای مسکن ویژه را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.
کد خبر: ۷۸۱۰۸۹
پایان تحویل واحدهای مسکن ویژه تا شهریور 94

فریبرز واحدی در نشست خبری مراسم تحویل فاز دوم واحدهای مسکن ویژه تهرانسر تحویل واحدها را منوط به تحویل قسط پنجم از سوی متقاضیان دانست و خاطر نشان کرد: فاز یک مسکن ویژه تهرانسر که در دی ماه افتتاح شد خدمات زیربنایی دارد و تمامی افرادی که قسط پنجم را واریز کردند در واحدشان سکونت دارند.

وی با اشاره به این که در این مرحله ۶۴۰ واحد دیگر را تحویل دادیم، افزود: افتتاح این واحدها در روزهای آخر سال 1393 انجام شد البته به دلیل حجم کار برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان نتوانستند بخشی از این واحدها را خدمات رسانی کنند اما برای آخر فروردین تمامی این واحدها تکمیل می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران زمان تحویل دور بعدی واحدها را خرداد 94 اعلام و اضافه کرد: تا هفته دولت سال ۹۴ کل پروژه مسکن ویژه تهرانسر به اتمام می رسد.

واحدی درباره هزینه تمام شده واحدهای مسکن ویژه اظهار کرد: هزینه تمام شده بسته به محله و طبقات متغیر است که ارزان ترین واحد ۲۳۱ میلیون تومان و گرانترین ۲۷۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: مابقی در اقساط ۱۰ ساله و به صورت پلکانی از سوی متقاضیان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه آئین نامه اجرایی فروش از سوی سازمان ملی زمین و مسکن تهیه و ابلاغ می شود بیان کرد: متقاضیان می توانند پس از ابلاغ این آئین نامه به راحتی واحدهای خود را بفروشند.

واحدی از برنامه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران درباره مسکن خبرنگاران خبر داد و گفت:‌ طرحی در این خصوص آماده کردیم که به وزیر راه و شهرسازی ارائه خواهیم کرد و اگر موافقت شود به اجرا می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به روانسازی ترافیک در اطراف فرودگاه امام خمینی، ایستگاه راه آهن تهران و فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، پروازهای چارتری حذف شده و هر شرکت هواپیمایی که این کار انجام دهد تخلف محسوب می شود.

رئیس کمیته سفرهای نوروزی استان تهران گفت: در بخش راه آهن هم چند رام قطار اضافه شده و ظرفیت ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. پایانه‌های استان تهران هم با انجمنهای مسافری هماهنگ شدند تا برای سفرهای رفت و برگشت اتوبوس به میزان کافی تامین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها