سخنگوی قوه‌ قضاییه گفت: «م.ه» به حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم شده است.به گزارش تسنیم، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اعلام این‌که هنوز حکم قطعی نشده و در بیان جزئیات آن عذر قانونی دارم، گفت: یک بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده 3 قانون تشدید مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۵
محکومیت «م.ه» به حبس، جزای نقدی و انفصال

وی تأکید کرد: همچنین به استناد تبصره 2 ماده 5 این قانون یعنی تشدید مجازات مرتکبان ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است.

محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود: درباره مسائل امنیتی، این فرد به حبس محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: حکم که قطعی شد قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، ضمن این‌که این حکم قابل بازنگری و تجدید نظرخواهی است.

وی افزود: پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلایش، وی 20 روز فرصت دارد تا به رأی صادره اعتراض کند و اگر اعتراض نکرد، حکم قطعی تلقی خواهد شد.

شناسایی عوامل حمله شیراز

سید محمد احمدی، استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: تمامی عوامل اصلی حمله به خودروی علی مطهری در شیراز شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند.

همزمان سایت جماران به نقل از ایرج عبدی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس نوشته است: 110 نماینده در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ضمن حمایت از علی مطهری نماینده مردم تهران، خواستار برخورد با اقدامات خودسرانه شده‌اند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس هم در نطق روز گذشته خود با بیان این‌که برخی تصور می‌کنند به خاطر نظام، این اقدامات توجیه شرعی یا انقلابی دارد، از رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه به خاطر دستورات اکید برای بررسی حادثه شیراز قدردانی کرد.

روایت خرازی از اختلاف با برادر رئیس‌جمهور

صادق خرازی، رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب ندا در گفت‌وگویی، نبودنش در دولت روحانی را نعمت غیرمترقبه الهی خوانده و آن‌طور که تسنیم نوشته، مدعی شده حسین فریدون (برادر رئیس‌جمهور) طی تماسی با ظریف مانع انتخاب وی برای سمت قائم‌مقام وزارت خارجه شده است.

اصولگرایان با اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کنند

سیدرضا تقوی، رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در گفت‌وگو با تسنیم درباره طرح موضوع ائتلاف اصولگرایان معتدل با اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده مجلس گفت: اگر کسی از اصولگرایان با اصلاح‌طلبان توافق کند آن هم با نگاه‌هایی که از اصلاح‌طلبان سراغ داریم، از حوزه اصولگرایی خارج خواهد شد و من پیش‌بینی می‌کنم که ائتلاف میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تحقق پیدا نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
۰
۰
جام جم
سلام منظور از م ه چه كسی است برای ایشان جرم بردیده شده همش در مطالبتان اینگونه عمل میكنید مظنون كه نیست؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها