رییس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام جزییات اعزام نوروزی زائران به عتبات عالیات، آغاز اعزام ها را ۲۵ اسفند اعلام کرد و گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر اعزام می شوند.
کد خبر: ۷۸۰۵۲۲
جزئیات سفرهای نوروزی به عتبات عالیات

سعید اوحدی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است بطوریکه روزانه ۱۱۰ کاروان یعنی بیش از ۵ هزار نفر به زیارت خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات اعزام های نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۲۷ فروردین ۹۴ ادامه دارد، افزود: در طول مدت اعزام بیش از ۱۲۰ هزار زائر به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: زائرانی که در ایام نوروز به عتبات می روند از طریق پیش ثبت نام در سایت سازمان حج ثبت نام کرده بودند و تاریخ دقیق اعزام آنان مشخص شده است.

اوحدی با اشاره به اینکه با توجه به انتخاب زائران اعزام ها در بسته های ۳ ، ۴ ، ۶ و ۷ روزه تدوین شده است، افزود: علاوه بر اعزام های زمینی اعزام های هوایی نیز برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی به هزینه سفر به عتبات اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام سازمان حج یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حداقل هزینه اعزام زمینی زائران و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز هزینه سفر هوایی است.که البته با توجه به طول مدت اقامت و سفر میزان هزینه ها متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد امکانات بهداشتی و امنیتی زائران نیز اظهار داشت: براساس هماهنگی های انجام شده با طرف عراقی، تعدادی از هتل ها و مراکز اقامتی زائران در عراق بازسازی و نوسازی شد و در مورد امنیت زائران نیز پس از عبور زائران از مرز نیروهای امنیتی وظیفه حفاظت از اتوبوس های زائران را بر عهده دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها